Levering en installatie mogelijkheden

Onze bezorgdienst bestaat uit een standaard levering waarvoor geen kosten in rekening worden gebracht. Verder hebben we een extra service waar het product onder andere wordt uitgepakt en omhoog getild kan worden. Verder bieden we de mogelijkheid tot installatie van jouw aankoop en hebben we een afhaalservice. We adviseren je om onderstaand alle bezorgvoorwaarden goed door te nemen alvorens je een keuze maakt.


Afhaalservice

Mocht om wat voor reden dan ook een afhaling wenselijk zijn kan dit bij ons magazijn in Amersfoort, vaak dezelfde dag nog! Indien je een apparaat wenst af te halen krijg je van ons ook nog eens 25,00 korting op de bestelling bij afhaling van een groot artikel geleverd via speciaal transport.

 

De afhaling verloopt als volgt.

1.)    Je bestelt het product via onze website of vraagt een offerte aan en kiest tijdens het bestellen voor afhaling.

2.)    Vervolgens wordt je gebeld of per mail benaderd wanneer je het product wenst af te halen, als dit voorradig is kan dit dezelfde dag nog.

3.)    Je kunt tijdens het bestellen of bij afhaling betalen.

4.)    Afhaling vindt plaats in ons magazijn in Amersfoort bij Pot verhuizingen op de databankweg 18 in Amersfoort.


Standaard bezorgservice

Onze standaard bezorgservice is kosteloos en wordt tot slechts een paar centimeter over de eerste drempel van jouw woning geleverd. Woon je in een appartementengebouw of flat waar geen lift aanwezig is adviseren we je voor de extra service te kiezen, de standaardservice kan het product namelijk geen trap omhoog tillen. We nemen oude apparaten kosteloos mee retour mits deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan bij de woning klaarstaan. Het oude apparaat dient afgekoppeld en zonder enige vorm van water mee retour gegeven te worden, anders kan dit worden geweigerd.

 

Een standaard bezorging verloopt als volgt.

1.)    Nadat de bestelling is geplaatst, wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment. Controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.

2.)    Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschikte afleverdag.

3.)    De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van twee/drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Voorafgaand de levering wordt je tijdig geïnformeerd hoelaat we langskomen per mail of sms.

4.)    Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in het toegezegde tijdvak te leveren tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning.

5.)    Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan. Het oude apparaat wordt niet mee retour genomen als het apparaat groter van formaat is dan het nieuw bestelde product of nog vol zit met water.


Topservice levering

Indien de wens is dat we het apparaat in de woning op zijn plek neerzetten, omhoog tillen of voor je uitpakken kun je gebruik maken van onze topservice levering. Voor deze service rekenen wij 10,00 extra kosten en kan worden aangevinkt tijdens het afrekenen. Voor deze 10,00 extra kosten kunnen wij het apparaat tot maximaal vier trappen voor je omhoog tillen, op de gewenste plaats in huis neerzetten, uitpakken, het verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten afhankelijk van het product.

 

De bezorging verloopt als volgt.

1.)    Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.

2.)    Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschikte afleverdag

3.)    De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Voorafgaand de levering wordt je tijdig geïnformeerd hoelaat we langskomen per mail of sms.

4.)    Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren volgens de topservice voorwaarden waarin het apparaat omhoog getild wordt, op de gewenste plek wordt gezet, uitgepakt en het verpakkingsmateriaal wordt mee retour genomen. Tevens zal een eenvoudige aansluiting van vrijstaand apparatuur ook worden uitgevoerd.

5.)    Oude apparaten worden mee teruggenomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan of op de plek waar het nieuwe apparaat wordt afgeleverd zonder enige vorm van water erin.

 

Wat sluiten we aan?

1.) Wasmachines, met uitzondering van een trekschakelaar. Aansluitingen met een trekschakelaar dienen te gaan via het installatienetwerk.

2.) Eenvoudige aansluitingen van vrijstaand apparatuur zoals vriezers koelkasten etc.

 

Wat sluiten we niet aan?

1.) Inbouw apparatuur, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.

2.) Vrijstaande fornuizen, dit dient te gebeuren via het installatienetwerk.

3.) Wasmachines met een trekschakelaar aansluiting, dit dient te gebeuren via het installatienetwerk.

4.) Amerikaanse koelkasten, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.

 

Wat tillen we geen trappen omhoog?

1.) Amerikaanse koelkasten. (Wel bieden we de mogelijkheid dit omhoog te laten tillen via het verhuisbedrijf, dit is op aanvraag via onze klantenservice.)

 

Twijfel je?

Neem dan contact op met onze klantenservice!


Installatie service

Onze installatieservice wordt uitgevoerd door onze eigen ervaren vakmannen of een externe installatieservice waar wij al jaren nauw mee samenwerken. Voor de montageservice wordt gemiddeld 110,00 incl BTW in rekening gebracht voor de montage van het apparaat zonder aanvullende en werkzaamheden afhankelijk van de situatie (exclusief Quookers, deze installatie is duurder). De exacte installatiekosten worden zichtbaar tijdens het afrekenen of kan worden opgevraagd bij onze klantenservice. Bij een tweede apparaat krijg je korting, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. De installatie wordt normaliter uitgevoerd door één persoon en het apparaat kan dus geen trappen omhoog getild worden. Indien je dit alsnog omhoog getild wenst te krijgen moet dit voorafgaand de levering worden aangegeven bij onze klantenservice zodat we kunnen kijken hoe dit alsnog mogelijk gemaakt kan worden, in overleg is alles mogelijk.

 

De installatie verloopt als volgt.

1.)    Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.

2.)    Je kunt vervolgens een aflever dag kiezen die van maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 20.00 kan gaan plaatsvinden.

3.)    Voorafgaand de levering wordt je geïnformeerd hoelaat wij ongeveer zullen langskomen.

4.)    De monteur neemt het apparaat mee de woning in en zal deze voor je installeren, echter kan de monteur het apparaat niet een trap omhoog tillen.

5.)    Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn.

6.)    Voor aanvullende werkzaamheden worden extra kosten in rekening gebracht, houdt hier dus rekening mee.

Draairichting van uw deur veranderen = 29,00 incl BTW extra.

Tussenstuk plaatsen = 29,00 incl BTW extra.

Apparaat omhoog getild krijgen = kosten zijn per situatie verschillend, telefonisch overleg.

Een extra apparaat = kosten verschillen, telefonisch overleg mogelijk. (goedkoper dan 109,00 incl BTW)

 

Twijfel je over de installatie kosten of wijze van installatie?

Neem contact op met onze klantenservice!


Algemene bezorgvoorwaarden

Bij al onze vormen van levering gelden de volgende algemene bezorgvoorwaarden.

 

Aanwezigheid

Je dient aanwezig te zijn tijdens de levering, anders kunnen er kosten in rekening gebracht worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Om die reden willen we verzoeken uiterlijk 24 uur voorafgaand de levering dit te melden mocht je niet aanwezig kunnen zijn.

 

Oude apparaat

Een oud apparaat kan te allen tijden worden meegegeven indien deze van hetzelfde formaat is. Verder dient het apparaat afgekoppeld te zijn, mag er geen water in zitten en bij een standaard levering dient deze vooraan de woning klaar te staan. Bij een topservice levering kunnen wij deze van boven naar beneden tillen.

 

Schade

Schade dient uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst bij ons gemeld te worden en bij voorkeur tijdens levering. Houdt er rekening mee dat de transporteur vraagt voor schadeloos ontvangst te tekenen. Indien je dus aan de verpakking of het product enige vorm van schade ziet teken dan niet voor schadeloos ontvangst maar noteer dat er schade zichtbaar is en maak een foto van deze schade. In dit geval willen we je vragen het apparaat wel aan te nemen aangezien er in 95% van de gevallen geen schade is aan het product enkel de verpakking. Controleer vervolgens zelf of er schade is aan het product, mocht dit wel zo zijn meld dit dan binnen 48 uur bij onze klantenservice zodat er een omruiling plaats kan vinden.

 

Lift of trap levering

Indien wij het apparaat moeten vervoeren via een lift of de trap ben je er zelf verantwoordelijk voor om voorafgaand de levering te controleren of het apparaat in de lift of trappengang past. Indien hierdoor de levering niet uitgevoerd kan worden en we nogmaals langs dienen te komen kunnen hiervoor extra bezorg kosten in rekening gebracht worden.

 

Betaling

Betaling kan tijdens het bestellen of je kunt bij de bezorger betalen, echter worden wel administratiekosten in rekening gebracht door onze bezorgdienst die wij helaas moeten doorbelasten. Tijdens het afrekenen kun je voor deze optie kiezen.

Search engine powered by ElasticSuite