Toggle Nav
In dit artikel vertellen wij jou meer over retourzendingen en mogelijkheid tot annulering van jouw aankoop.
Een geplaatste/aangekochte bestelling in de webshop kan altijd koteloos geannuleerd worden mits deze nog niet is verstuurd. Indien deze wel is verstuurd heb je recht op retour tot en met 14 dagen na aankoop van jouw bestelling. Neem in beide gevallen contact op met onze klantenservice om dit in orde te maken.
Je hebt recht jouw aankoop tot en met 14 dagen na ontvangst zonder reden te retourneren. Je ontvangt, afhankelijk van de staat van het product jouw (volledige) aankoopbedrag terug. Mocht je gebruik willen maken van dit zogenoemde herroepings recht meldt dit dan bij onze klantenservice via info@doppenbergkeukens.nl binnen de termijn van 14 dagen. Mocht je jouw product willen retourneren buiten de termijn van 14 dagen kan dit in overleg, afhankelijk van de staat van het product en de reden van retour meestal alsnog via de klantenservice geregeld worden.
Om een terugbetaling te ontvangen dient een apparaat geretourneerd te worden in dezelfde staat als hoe deze bij jou is aangeleverd. Onderstaand zetten we alle voorwaarden op een rijtje waar jouw retourzending aan moet voldoen voor een terugbetaling.
Voorwaarden voor een terugbetaling.
1.) Het product dient geheel in de originele staat te zijn waarin deze is ontvangen.
2.) Het product dient schoon te zijn zonder viezigheid op dezelfde manier als deze is ontvangen.
3.) Het product mag niet beschadigd zijn.
4.) Het product dient in de originele verpakking te worden teruggestuurd als dit mogelijk is. Wel begrijpen we dat de verpakking wordt opengemaakt en dit niet in dezelfde staat kan worden geretourneerd, dit is geen probleem.
5.) De retourzending dient inclusief alle toebehoren, meegeleverde accessoires en handleiding te zijn.
Mijn retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden, krijg ik nu mijn geld terug?
Indien jouw retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden krijg je een 100% terugbetaling van de aankoop.
Mijn retourzending voldoet niet aan de retourvoorwaarden, krijg ik nu mijn geld terug?
Neem hiervoor contact op met de klantenservice om na te gaan wat mogelijk is. Indien er enige vorm van defect is aan de retourzending zoals een deuk kan er een waardevermindering worden toegepast.
Kleine en niet schade gevoelige artikelen ontvangen via de pakket dienst.
Een klein product dat via de pakket dienst is aangeleverd kan je tot 14 dagen na ontvangst kosteloos retourneren. Producten die via de pakket dienst worden aangeleverd zijn voornamelijk producten die niet schadegevoelig zijn zoals accessoires of kleine huishoudelijke artikelen. Mocht je hier gebruik van willen maken neem dan contact op met onze klantenservice voor een kosteloos retourlabel.
Wat verstaan wij onder kleine en niet schade gevoelige artikelen?
1.) Kleine huishoudelijke apparaten (blenders, keukenmachines enzovoort)
2.) Accessoires zoals grilplaten en besteklades.
3.) Alles dat via de pakket dienst gaat van postNL of DPD.
Twijfel je? Neem dan contact op met onze klantenservice!
Grote en schade gevoelige artikelen ontvangen via speciaal transport.
Een groot of schadegevoelig apparaat wordt met speciaal transport bij jou aangeleverd. Mocht je dit willen retourneren kan je dit zelf kosteloos doen door dit terug, of laten terugbrengen naar ons centrale magazijn in Amersfoort.
Indien je dit door ons wilt laten ophalen kunnen hier afhankelijk van de reden van retour kosten aan verbonden zitten voor de ophaalservice. Houdt er rekening mee dat ons assortiment bestaat uit veelal schadegevoelige artikelen en leveren dit om die reden met speciaal transport uit. Om die reden adviseren wij jou dan ook niet de bestelling via de pakket dienst zoals PostNL of DPD te retourneren gezien de kans groot is dat er schade ontstaat en wij jouw aankoopbedrag niet volledig kunnen terugbetalen.
Wat zijn de kosten als ik mijn aankoop door DoppenbergKeukens wil laten omruilen?
Ben je niet tevreden met jouw aankoop en je wilt deze door door ons laten omruilen voor een ander product uit de webshop doen wij dit geheel kosteloos! Kortom, je hebt bijvoorbeeld een zwarte koelkast besteld alleen wenst achteraf toch liever een witte koelkast zullen wij dit kosteloos bij jou omruilen.
Wat zijn de kosten als ik mijn retourzending door DoppenbergKeukens wil laten ophalen?
Mocht er om wat voor reden dan ook iets mis zijn met jouw bestelling dat ons aan te rekenen is halen we het apparaat kosteloos bij jou op! Denk hierbij aan foutieve informatie of een onduidelijke foto op de website. Mocht je gebruik willen maken van onze afhaalservice zonder hiervoor een vervangend apparaat te ontvangen brengen wij hier kosten voor in rekening. Deze kosten variëren tussen de 25,00 en 50,00 afhankelijk van het bestelde apparaat. Let op, deze kosten gelden enkel wanneer je besluit geen vervanging te willen voor het bestelde apparaat. Wens je een omruiling voor een ander product in de webshop brengen wij geen kosten in rekening voor de omruiling!
Waarom brengen we kosten in rekening voor de afhaalservice als je geen ander artikel wenst?
Ons assortiment bestaat voornamelijk uit grote, dure en schadegevoelige artikelen dat met speciaal transport wordt uitgeleverd. De kosten voor dit speciale transport en/of afhaling hiervan zijn fors. Om te voorkomen dat klanten iets bestellen zonder hier goed bij na te denken waardoor er extra transport kosten zijn wordt dit in rekening gebracht. Mocht je advies of hulp willen bij jouw aankoop staat onze klantenservice 6 dagen per week voor je klaar! Wij adviseren je bij twijfel hiervan gebruik te maken om zo onnodige extra transport kosten te voorkomen.
Het magazijn / retour adres is te vinden op het volgende adres.
Pot verhuizingen.
Databankweg 18.
3821 AL Amersfoort
Nederland