Gratis levering
Alle producten worden gratis via de standaard bezorgservice bij je thuis geleverd.
Indien niet uit eigen voorraad leverbaar doorgaans binnen 2-3 dagen geleverd. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie.
Wil je dat het apparaat een trap omhoog wordt getild?Geen probleem! Onze bezorgdienst kan het apparaat tot vier trappen omhoog tillen, op zijn plek neerzetten, uitpakken, en het verpakkingsmateriaal mee terug nemen.
Oude product meenemenWe nemen je oude apparaat gratis voor je mee, als hij klaar staat bij je voordeur.
14 dagen bedenk tijd en gratis retourneren
Minimaal 2 jaar fabrieksgarantie op je aankoop
Ons team van specialisten staat voor je klaar
Gratis jouw apparaat thuis bezorgd
Hulp nodig? Bel 033-2580875
Type
Familie: Koelkast
Installatie: Vrijstaand
Categorie: Enkeldeurs
Type koeling: Statisch
Ontdooien: Automatic for refrigerator, manual for freezer
Positie scharnier: Rechts
Type scharnier: Standaard
Referentie breedte: Until 60
Referentie hoogte: Until 100
EAN-code: 8017709342500
Design
Kleur: Wit
Afwerking: Glanzend
Esthetiek: Jaren 50
Design: Bol
Materiaal deur: Thermisch gevormd kunststof
Type handvat: Vast
Handgreep: Extern
Kleur handgreep: Chroom
Materiaal zijwanden: Plaatstaal
Kleur zijkanten: Wit
Profielkleur deurvakken: Zilver
Kleur van glasplaatprofiel: Zilver
Uitrusting koelkast
Aantal verstelbare leggers: 1
Aantal groente-/fruitlades: 1
Type groentelade / groentelade deksel: Standaard
Type verstelbare leggers: Glas
Afdekplaat groentenlade: Ja
Type groentelade / groentelade deksel: Glas
Binnenverlichting koelkast: Ja
Type binnenverlichting koelkast: Led
Binnendeur koelkast
Aantal verstelbare binnendeurcompartimenten: 2
Aantal flessenhouders: 1
Uitrusting vriezer
Geïntegreerd vriesvak: Ja
Overige technische eigenschappen
Type temperatuurcontrole: Elektro-mechanisch
Aantal compressoren: 1
Type compressor: Standaard
Performance / Energy Label - Reg. 2019
Energieverbruik per jaar: 115 kWh/a
Energie-efficiëntieklasse: D
Totaal netto inhoud: 122 l
Netto inhoud vriescompartiment: 17 l
Netto inhoud koelcompartiment(en): 105 l
Geluidsniveau klasse: B
Conserveringsduur zonder stroom: 6 h
4 sterren- vriescapaciteit: 2.6 Kg/24h
Klimaatklasse: N, ST, T
EEI: 79 %
Akoestische geluidsemissie: 35 dB(A) re 1 pW
Elektrische aansluiting
Aansluitwaarde: 50 W
Stroom (A): 0.42 A
Spanning (V): 220-240 V
Frequentie (Hz): 50 Hz
Lengte voedingskabel: 180 cm
Logistieke informatie
Afmetingen: 970x545x659 mm
Breedte product: 545 mm
Productbreedte met deuren maximaal geopend: 842 mm
Hoogte product: 970 mm
Diepte product: 659 mm
Productdiepte met handgreep: 701 mm
Productdiepte met deuren op 90° geopend: 1085 mm
Bruto gewicht (kg): 50.000 kg
Afmetingen verpakt product (mm): 1105X630X760 mm
Breedte verpakt product (mm): 630 mm
Diepte verpakt product (mm): 760 mm
Hoogte verpakt product (mm): 1105 mm
Netto gewicht (kg): 41.000 kg
Maximale stapelhoogte: 4
Verpakking: Karton
Samenstelling verpakking - papier en karton (kg): 2.686 kg
Samenstelling verpakking - piepschuim (kg): 0.547 kg
Samenstelling verpakking - hout (kg): 7.184 kg
Samenstelling verpakking - plastic (kg): 0.237 kg
Sticker: A++
Binnen garantie
De standaard garantie voor Smeg is 2 jaar. Indien uw toestel nog geen 2 jaar oud is zullen de kosten van herstelling en verplaatsing van de technieker niet worden aangerekend. Dit met uitzondering van gebruikersfouten. Lees hier de garantievoorwaarden in detail.
Kosten die voortvloeien uit het voorzien van parkeergelegenheid of het toegang verschaffen tot bepaalde zones (historisch centrum, LEZ, …) voor onze dienstverleners zijn ten laste van de klant of worden integraal doorgerekend indien de nodige aanvragen niet werden gedaan of de nodige voorzorgsmaatregelen niet werden getroffen.
Buiten garantie
Indien uw toestel niet meer onder de geldige garantie valt kan u steeds onze techniekers inboeken voor een herstelling of diagnose.
Diagnosekost: 119 euro
Verplaatsingskost en probleemdiagnose binnen de 15 min
Kleine herstellingen die kunnen uitgevoerd worden binnen de 15 min
Werkuren : 30 euro per begonnen kwartier
Kosten die voortvloeien uit het voorzien van parkeergelegenheid of het toegang verschaffen tot bepaalde zones (historisch centrum, LEZ, …) voor onze dienstverleners zijn ten laste van de klant of worden integraal doorgerekend indien de nodige aanvragen niet werden gedaan of de nodige voorzorgsmaatregelen niet werden getroffen.
Onze bezorgdienst bestaat uit een standaard levering waarvoor geen kosten in rekening worden gebracht. Verder hebben we een extra service voor het omhoog tillen, op de gewenste plek in huis neerzetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten. Verder bieden we de mogelijkheid tot installatie van jouw product en hebben we een afhaalservice. We adviseren je om onderstaand alle bezorgvoorwaarden goed door te nemen alvorens je een keuze maakt.
Onze standaard bezorgservice is kosteloos en wij leveren slecht tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning mits er een lift aanwezig is als je in een flat of appartementengebouw woonachtig bent, het apparaat wordt namelijk geen trappen omhoog getild. Tevens zal het oude apparaat mee retour worden genomen als deze van hetzelfde formaat is en vooraan de woning klaar staat waar ook het nieuwe apparaat geleverd zal worden.
De bezorging verloopt als volgt.
1.) Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.
2.) Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschickte afleverdag.
3.) De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Je wordt dus goed voorafgaand de levering geïnformeerd hoelaat we zullen langskomen.
4.) Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning.
5.) Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan. Het wordt niet meegenomen als het apparaat groter van formaat is dan de nieuw bestelde of het apparaat nog vol zit met water.
Indien de wens is dat we het apparaat in de woning op zijn plek neerzetten, omhoog tillen of voor u uitpakken kun je gebruik maken van onze topservice levering. Voor deze service rekenen wij 10,00 extra kosten en kan worden aangevinkt tijdens het afrekenen. Voor deze 10,00 extra kosten kunnen wij het apparaat tot maximaal vier trappen voor je omhoog tillen, op de gewenste plaats in huis neerzetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten afhankelijk van het product.
De bezorging verloopt als volgt.
1.) Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.
2.) Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschickte afleverdag
3.) De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Je wordt dus goed voorafgaand de levering geïnformeerd hoelaat we zullen langskomen.
4.) Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren volgens de topservice voorwaarden waarin het apparaat omhoog getild wordt, op de gewenste plek wordt gezet, uitgepakt en het verpakkingsmateriaal wordt mee retour genomne.
5.) Oude apparaten worden mee teruggenomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan of op de plek waar het nieuwe apparaat wordt afgeleverd zonder water erin.
Wat sluiten we aan?
1.) Wasmachines, met uitzondering van een trekschakelaar. Aansluitingen met een trekschakelaar dienen te gaan via het installatienetwerk.
2.) Eenvoudige aansluitingen van vrijstaand apparatuur zoals vriezers koelkasten etc.
Wat sluiten we niet aan?
1.) Inbouw apparatuur, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.
2.) Vrijstaande fornuizen, dit dient te gebeuren via het installatienetwerk.
3.) Wasmachines met een trekschakelaar aansluiting.
4.) Amerikaanse koelkasten, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.
Wat tillen we geen trappen omhoog?
1.) Amerikaanse koelkasten, deze worden uitsluitend op zijn plek neergezet (zonder trap) en uitgepakt. Wel bieden we de mogelijkheid dit omhoog te laten tillen via het verhuisbedrijf, dit is op aanvraag.
Onze installatieservice wordt uitgevoerd door onze eigen ervaren vakmannen of een externe installatieservice waar wij al meerdere jaren nauw mee samenwerken. Voor de installatieservice worden 109,00 incl BTW extra kosten in rekening gebracht voor de montage van het apparaat zonder aanvullende werkzaamheden. Bij een tweede apparaat krijg je korting, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Je kunt dit aanvinken tijdens het afrekenen. De installatie wordt uitgevoerd door één persoon en het apparaat kan dus geen trappen omhoog getild worden. Indien je dit alsnog omhoog getild wenst te krijgen moet dit voorafgaand de levering worden aangegeven bij onze klantenservice zodat we kunnen kijken hoe dit alsnog mogelijk gemaakt kan worden.
De bezorging verloopt als volgt.
1.) Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.
2.) Je kunt vervolgens een aflever dag kiezen die van maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 20.00 kan gaan plaatsvinden.
3.) Voorafgaand de levering wordt je geïnformeerd hoelaat wij ongeveer zullen langskomen.
4.) De monteur neemt het apparaat mee de woning in en zal deze voor je installeren, echter kan de monteur het apparaat niet een trap omhoog tillen.
5.) Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn.
6.) Voor aanvullende werkzaamheden worden extra kosten in rekening gebracht, houdt hier dus rekening mee.
Mocht om wat voor reden dan ook een afhaling wenselijk zijn kan dit bij ons magazijn in Amersfoort, vaak dezelfde nog nog! Als wij niet hoeven te leveren krijg je een korting van 35,00 incl BTW op het apparaat als dit wordt afgehaald.
De afhaling verloopt als volgt.
1.) Je besteld het product via onze website of vraagt een offerte aan en kiest tijdens het bestellen voor afhaling.
2.) Vervolgens wordt je gebeld of per email benaderd wanneer je het product wenst af te halen, als dit voorradig is kan dit dezelfde dag nog.
3.) Je kunt tijdens het bestellen of bij afhaling betalen.
4.) De afhaling vind plaats in ons magazijn in Amersfoort bij Pot verhuizingen op de databankweg 18 in Amersfoort.
Bij al onze vormen van levering gelden de volgende algemene bezorgvoorwaarden.
Aanwezigheid
Je dient aanwezig te zijn tijdens de levering, anders kunnen er kosten in rekening gebracht worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Om die reden willen we verzoeken uiterlijk 24 uur voorafgaand de levering dit te melden mocht je niet aanwezig kunnen zijn.
Oude apparaat
Een oud apparaat kan ten alle tijden worden meegegeven indien deze van hetzelfde formaat is. Verder dient het apparaat afgekoppeld te zijn, mag er geen water in zitten en bij een standaard levering dient deze vooraan de woning klaar te staan. Bij een topservice levering kunnen wij deze van boven naar beneden tillen.
Schade
Schade dient binnen uiterlijk 24 uur na ontvangst bij ons gemeld te worden en het liefst bij levering, je tekent namelijk voor schadeloos ontvangst.
Lift of trap levering
Indien wij het apparaat moeten vervoeren via een lift of de trap ben je er zelf verantwoordelijk voor om voorafgaand de levering te controleren of het apparaat in de lift of trappengang past. Indien hierdoor de levering niet uitgevoerd kan worden en we nogmaals langs dienen te komen kunnen hiervoor extra bezorg kosten in rekening gebracht worden.
Betaling
Betaling kan tijdens het bestellen of je kunt bij de bezorger betalen, echter worden wel administratiekosten in rekening gebracht door onze bezorgdienst die wij helaas moeten doorbelasten. Tijdens het afrekenen kun je voor deze optie kiezen.
Alle producten worden gratis via de standaard bezorgservice bij je thuis geleverd.
Neem contact op met onze klantenservice voor specialistische service.
Na aanschaf van jouw product kan dit tot 14 dagen geretourneerd worden.
Montage wordt uitgevoerd door ervaren monteurs.