Electrolux LUB3AE88S Diepvriezer inbouw LowFrost 88 cm (SALE)

Electrolux LUB3AE88S Diepvriezer inbouw LowFrost 88 cm (SALE)

€ 429,00

Indien niet uit eigen voorraad leverbaar doorgaans binnen 2-3 dagen geleverd. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie.

- +

Wil je dat het apparaat een trap omhoog wordt getild?Geen probleem! Onze bezorgdienst kan het apparaat tot vier trappen omhoog tillen, op zijn plek neerzetten, uitpakken, en het verpakkingsmateriaal mee terug nemen.

Oude product meenemenOude product meenemenWe nemen je oude apparaat gratis voor je mee, als hij klaar staat bij je voordeur.

14 dagen bedenk tijd en gratis retourneren

Minimaal 2 jaar fabrieksgarantie op je aankoop

Ons team van specialisten staat voor je klaar

Gratis jouw apparaat thuis bezorgd

Hulp nodig? Bel +31 33-2580875

SKU
LUB3AE88S
Alles wat je moet weten over de Electrolux LUB3AE88S

Productdetails


IJsvorming tegenhouden was nog nooit zo gemakkelijk, als met het geïntegreerde LowFrost 600-systeem. Het helpt ijsafzetting te verminderen, zodat je de vriezer minder vaak hoeft te ontdooien.

Minder onderhoud van de diepvriezer, met LowFrost
Het geïntegreerde LowFrost-systeem houdt de temperatuur van jouw diepvriezer op peil om de vorming van ijs te voorkomen. Voor betere prestaties en minder onderhoud.


OptiSpace heeft een ruim interieur voor boodschappen
Onze diepvriezer met OptiSpace biedt veel opbergmogelijkheden, zowel bovenop als tussen de schappen. En als je nog meer ruimte nodig hebt, kunnen de lades gemakkelijk verwijderd worden om aan jouw specifieke behoeften te voldoen.


Selecteer de instellingen van de koelkast met Electronic Control
Electronic Controls geeft je de mogelijkheid om de instellingen en de interne temperatuur van de vriezer te regelen.

Behoud de perfecte textuur met FastFreeze
Het FastFreeze systeem vriest verse levensmiddelen snel in, zodat vitaminen, texturen, smaken, en alle gezonde eigenschappen beter bewaard blijven.


Betrouwbare leggers met veiligheidsglas
De sterke leggers in de diepvriezer zijn gemaakt van veiligheidsglas, dat bekend staat om zijn duurzaamheid. En als er per ongeluk is gemorst, kan dit eenvoudig worden schoongemaakt met een vochtige doek.

 

Specificatie
Netto inhoud: 98 L
Elektronische temperatuurregeling
Geluidsniveau: slechts 34 dB
Snelvriesfunctie met automatische terugkeer naar de normale instellingen
Visueel en akoestisch temperatuuralarm
Diepvrieslades: 4, transparant
Deurscharnieren: rechts & omkeerbaar
Schuiftechniek voor deur
Jaarlijks energieverbruik: 177 kWh
Klimaatklasse: SN-N-ST-T
Invriesvermogen (kg/24u): 4.5
Snelvriesfunctie met automatische terugkeer naar de normale instellingen
Bewaartijd bij stroomonderbreking (u): 12.7
Ijskrabber bijgeleverd
Andere kenmerken: IJskrabber
880 mm inbouwhoogte
Kleur: wit


Prestaties
Netto inhoud vriesgedeelte (L) (EU2017/1369): 98
Vriestechnologie: LowFrost
Bewaartijd bij stroomonderbreking (u) (EU2017/1369): 12.7
Geluidsniveau dB(A) (EU2017/1369): 34
Installatie
Inbouwafmetingen (HxBxD) in mm: 880x560x550
Kleur deur(en): wit
Kleur zijkant: wit
Aansluitwaarde (W): 100
Voltage (V): 230-240
Lengte aansluitsnoer (m): 2.4


Energie
Energie-efficiëntieklasse (EU 2017/1369): E
Jaarlijks energieverbruik (kWh) (EU2017/1369): 177
Invriescapaciteit (kg/24u) (EU2017/1369): 4.5
Klimaatklasse (EU2017/1369): SN-N-ST-T
Akoestische geluidsemissieklasse (EU 2017/1369): B


Overig
Productnummer (PNC): 933 033 738
Afmetingen (HxBxD) in mm: 873x548x549
Installatie: inbouw
PNC Code: 933 033 738

Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Electrolux LUB3AE88S Diepvriezer inbouw LowFrost 88 cm (SALE)
Garantie voorwaarden

Fabrieksgarantie Electrolux
 
Gratis reparatie bij een storing van het apparaat door functionele defecten
Vervanging van het apparaat als het niet hersteld kan worden
Dekking van voorrij- en installatiekosten, onderdelen en werkuren
Service geboden door ervaren en getrainde technici
Originele Electrolux onderdelen van de hoogste kwaliteit
De fabrieksgarantie is 2 jaar
Specifieke garantievoorwaarden zijn van toepassing*

 

5 jaar garantie op jouw inbouwapparaten


Vraag je 5 jaar garantie op jouw inbouwapparaten aan in 2 stappen:

Stap 1: registreer 4 of meer inbouwapparaten via de knop hieronder
Stap 2: vraag voor elk apparaat afzonderlijk je 5 jaar garantie aan via je MyElectrolux account

Bezorgservices

Onze bezorgdienst bestaat uit een standaard levering waarvoor geen kosten in rekening worden gebracht. Verder hebben we een extra service voor het omhoog tillen, op de gewenste plek in huis neerzetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten. Verder bieden we de mogelijkheid tot installatie van jouw product en hebben we een afhaalservice. We adviseren je om onderstaand alle bezorgvoorwaarden goed door te nemen alvorens je een keuze maakt.


Standaard bezorgservice

Onze standaard bezorgservice is kosteloos en wij leveren slecht tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning mits er een lift aanwezig is als je in een flat of appartementengebouw woonachtig bent, het apparaat wordt namelijk geen trappen omhoog getild. Tevens zal het oude apparaat mee retour worden genomen als deze van hetzelfde formaat is en vooraan de woning klaar staat waar ook het nieuwe apparaat geleverd zal worden.

 

De bezorging verloopt als volgt.

1.)    Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.

2.)    Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschickte afleverdag.

3.)    De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Je wordt dus goed voorafgaand de levering geïnformeerd hoelaat we zullen langskomen.

4.)    Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning.

5.)    Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan. Het wordt niet meegenomen als het apparaat groter van formaat is dan de nieuw bestelde of het apparaat nog vol zit met water.


Topservice levering

Indien de wens is dat we het apparaat in de woning op zijn plek neerzetten, omhoog tillen of voor u uitpakken kun je gebruik maken van onze topservice levering. Voor deze service rekenen wij 10,00 extra kosten en kan worden aangevinkt tijdens het afrekenen. Voor deze 10,00 extra kosten kunnen wij het apparaat tot maximaal vier trappen voor je omhoog tillen, op de gewenste plaats in huis neerzetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten afhankelijk van het product.

 

De bezorging verloopt als volgt.

1.)    Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.

2.)    Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschickte afleverdag

3.)    De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Je wordt dus goed voorafgaand de levering geïnformeerd hoelaat we zullen langskomen.

4.)    Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren volgens de topservice voorwaarden waarin het apparaat omhoog getild wordt, op de gewenste plek wordt gezet, uitgepakt en het verpakkingsmateriaal wordt mee retour genomne.

5.)    Oude apparaten worden mee teruggenomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan of op de plek waar het nieuwe apparaat wordt afgeleverd zonder water erin.

 

Wat sluiten we aan?

1.) Wasmachines, met uitzondering van een trekschakelaar. Aansluitingen met een trekschakelaar dienen te gaan via het installatienetwerk.

2.) Eenvoudige aansluitingen van vrijstaand apparatuur zoals vriezers koelkasten etc.

 

Wat sluiten we niet aan?

1.) Inbouw apparatuur, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.

2.) Vrijstaande fornuizen, dit dient te gebeuren via het installatienetwerk.

3.) Wasmachines met een trekschakelaar aansluiting.

4.) Amerikaanse koelkasten, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.

 

Wat tillen we geen trappen omhoog?

1.) Amerikaanse koelkasten, deze worden uitsluitend op zijn plek neergezet (zonder trap) en uitgepakt. Wel bieden we de mogelijkheid dit omhoog te laten tillen via het verhuisbedrijf, dit is op aanvraag.


Installatie service

Onze installatieservice wordt uitgevoerd door onze eigen ervaren vakmannen of een externe installatieservice waar wij al meerdere jaren nauw mee samenwerken. Voor de installatieservice worden 109,00 incl BTW extra kosten in rekening gebracht voor de montage van het apparaat zonder aanvullende werkzaamheden. Bij een tweede apparaat krijg je korting, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Je kunt dit aanvinken tijdens het afrekenen. De installatie wordt uitgevoerd door één persoon en het apparaat kan dus geen trappen omhoog getild worden. Indien je dit alsnog omhoog getild wenst te krijgen moet dit voorafgaand de levering worden aangegeven bij onze klantenservice zodat we kunnen kijken hoe dit alsnog mogelijk gemaakt kan worden.

 

De bezorging verloopt als volgt.

1.)    Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.

2.)    Je kunt vervolgens een aflever dag kiezen die van maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 20.00 kan gaan plaatsvinden.

3.)    Voorafgaand de levering wordt je geïnformeerd hoelaat wij ongeveer zullen langskomen.

4.)    De monteur neemt het apparaat mee de woning in en zal deze voor je installeren, echter kan de monteur het apparaat niet een trap omhoog tillen.

5.)    Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn.

6.)    Voor aanvullende werkzaamheden worden extra kosten in rekening gebracht, houdt hier dus rekening mee.

  • Draairichting van uw deur veranderen = 29,00 incl BTW extra.
  • Tussenstuk plaatsen = 29,00 incl BTW extra.
  • Apparaat omhoog getild krijgen = kosten zijn per situatie verschillend, telefonisch overleg.
  • Een extra apparaat = kosten verschillen, telefonisch overleg mogelijk. (goedkoper dan 109,00 incl BTW)

Afhaalservice

Mocht om wat voor reden dan ook een afhaling wenselijk zijn kan dit bij ons magazijn in Amersfoort, vaak dezelfde nog nog! Als wij niet hoeven te leveren krijg je een korting van 35,00 incl BTW op het apparaat als dit wordt afgehaald.

 

De afhaling verloopt als volgt.

1.)    Je besteld het product via onze website of vraagt een offerte aan en kiest tijdens het bestellen voor afhaling.

2.)    Vervolgens wordt je gebeld of per email benaderd wanneer je het product wenst af te halen, als dit voorradig is kan dit dezelfde dag nog.

3.)    Je kunt tijdens het bestellen of bij afhaling betalen.

4.)    De afhaling vind plaats in ons magazijn in Amersfoort bij Pot verhuizingen op de databankweg 18 in Amersfoort.


Algemene bezorgvoorwaarden

Bij al onze vormen van levering gelden de volgende algemene bezorgvoorwaarden.

 

Aanwezigheid

Je dient aanwezig te zijn tijdens de levering, anders kunnen er kosten in rekening gebracht worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Om die reden willen we verzoeken uiterlijk 24 uur voorafgaand de levering dit te melden mocht je niet aanwezig kunnen zijn.

 

Oude apparaat

Een oud apparaat kan ten alle tijden worden meegegeven indien deze van hetzelfde formaat is. Verder dient het apparaat afgekoppeld te zijn, mag er geen water in zitten en bij een standaard levering dient deze vooraan de woning klaar te staan. Bij een topservice levering kunnen wij deze van boven naar beneden tillen.

 

Schade

Schade dient binnen uiterlijk 24 uur na ontvangst bij ons gemeld te worden en het liefst bij levering, je tekent namelijk voor schadeloos ontvangst.

 

Lift of trap levering

Indien wij het apparaat moeten vervoeren via een lift of de trap ben je er zelf verantwoordelijk voor om voorafgaand de levering te controleren of het apparaat in de lift of trappengang past. Indien hierdoor de levering niet uitgevoerd kan worden en we nogmaals langs dienen te komen kunnen hiervoor extra bezorg kosten in rekening gebracht worden.

 

Betaling

Betaling kan tijdens het bestellen of je kunt bij de bezorger betalen, echter worden wel administratiekosten in rekening gebracht door onze bezorgdienst die wij helaas moeten doorbelasten. Tijdens het afrekenen kun je voor deze optie kiezen.

Algemene voorwaarden

 
Gratis levering

Alle producten worden gratis via de standaard bezorgservice bij je thuis geleverd.

 
Professionele klantenservice

Neem contact op met onze klantenservice voor specialistische service.

 
14 dagen retour

Na aanschaf van jouw product kan dit tot 14 dagen geretourneerd worden.

 
installatie en montage

Montage wordt uitgevoerd door ervaren monteurs.

Search engine powered by ElasticSuite