Gratis levering
Alle producten worden gratis via de standaard bezorgservice bij je thuis geleverd.
Indien niet uit eigen voorraad leverbaar doorgaans binnen 2-3 dagen geleverd. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie.
Wil je dat het apparaat een trap omhoog wordt getild?Geen probleem! Onze bezorgdienst kan het apparaat tot vier trappen omhoog tillen, op zijn plek neerzetten, uitpakken, en het verpakkingsmateriaal mee terug nemen.
Oude product meenemenWe nemen je oude apparaat gratis voor je mee, als hij klaar staat bij je voordeur.
14 dagen bedenk tijd en gratis retourneren
Minimaal 2 jaar fabrieksgarantie op je aankoop
Ons team van specialisten staat voor je klaar
Gratis jouw apparaat thuis bezorgd
Hulp nodig? Bel +31 33-2580875
Productdetails
De 600 Bridge met kookplaat met afzuiging is een inductiekookplaat met een krachtige ingebouwde afzuigkap voor meer vrijheid bij je keukenplanning. De brugfunctie kan 2 kookzones combineren tot één grote zone voor pannen zoals plancha's.
Voeg zones samen voor met de brugfunctie
Met de brugfunctie kun je twee afzonderlijke kookzones samenvoegen om één groot oppervlak te creëren. Met de temperatuur- en tijdinstellingen die automatisch worden afgestemd, is dit ideaal voor grillplaten of stoofpannen.
4 individuele zone-regelingen voor meer controle tijdens het koken
Vlotte bediening van 4 verschillende kookzones met voor elk aparte timers dank zij de 4 individuele zone-regelingen. Elke zone heeft 9 vermogensniveaus, met ook andere functies zoals power boost, active touch, kinderslot en Hob2Hood®-bediening.
Het vetfilter – eenvoudig om te reinigen, voor een schonere lucht in de keuken
Het vetfilter werd zo ontworpen dat het gemakkelijk verwijderd en in de vaatwasser gereinigd kan worden, en zorgt voor frisse lucht in je keuken en voor een langere levensduur van de ventilator.
De afzuigkap past zich automatisch aan met de automodus
Houd je aandacht bij het koken met een afzuigkap die zich automatisch aanpast als je het vermogensniveau verhoogt of verlaagt. Dankzij de automodus afzuigtechnologie kun je je op jouw eten concentreren, terwijl je kookplaat en afzuigkap naadloos voor jou samenwerken.
Snel schone keukenlucht met de Boost-functie
Druk op de Boost-functie op de afzuigkap voor onmiddellijke krachtige afzuiging. Het wordt gedurende 10 minuten geactiveerd en reinigt de keukenlucht efficiënt van overtollige dampen en stoom.
Specificatie
ComboHob kookplaat: 2-in-1 combinatie van kookplaat en dampkap
Geschikt voor evacuatie, niet voor recirculatie
DirekTouch bediening
Inductiezones met boosterfunctie
Kinderbeveiliging
Automatische uitschakeling
Brugfunctie: voeg twee kookzones samen tot één grote of dubbele zone
Zone linksvoor: 2300/3200W/210mm
Zone linksachter: 2300/3200W/210mm
Zone rechtsvoor: 1400/2500W/145mm
Zone rechtsachter: 1800/2800W/180mm
Inverter motor
Indicatie voor verzadiging vetfilter
Afzuigkracht (intensief / hoog / laag): 630 / 500 / 260 m³/u
Geluidsniveau (int. / max. / min.): 69 / 64 / 48 dB(A)
Kader met afgeronde rand
Aansluiting luchtafvoer: 220 mm
Vetfilter: 2 professionele meerlagige aluminium filters
Betaalbaar met ecocheques bij de handelaars die dit betaalmiddel aanvaarden.
Prestaties
Kookplaat: inductie met afzuiging
Type vetfilter: professionele meerlagige aluminium filters
Installatie
Inbouwafmetingen (HxBxD) in mm: 212x750x490
Aansluitwaarde (W): 7350
Diameter aansluiting afvoer in mm: 220
Zekering: 2x16
Voltage (V): 220-240V/400V2N
Lengte aansluitsnoer (m): 1.5
Energie
Energie-efficiëntieklasse: A+
Hydrodynamische-efficiëntieklasse: A
Vetfilteringsefficiëntieklasse: B
Overig
Productnummer (PNC): 949 599 211
Afzuigkracht (luchtafvoer naar buiten), intensief (m³/u): 630
Afzuigkracht (luchtafvoer naar buiten), max. (m³/u): 500
Afzuigkracht (luchtafvoer naar buiten), min. (m³/u): 260
Geluidsniveau (luchtafvoer naar buiten), max. (dB(A)): 64
Geluidsniveau (luchtafvoer naar buiten), min. (dB(A)): 48
Koolstoffilter: toebehoren in optie
Kleur: zwart
10 jaar motor garantie: Ja
PNC Code: 949 599 211
EAN Code: 7332543819539
Fabrieksgarantie Electrolux
Gratis reparatie bij een storing van het apparaat door functionele defecten
Vervanging van het apparaat als het niet hersteld kan worden
Dekking van voorrij- en installatiekosten, onderdelen en werkuren
Service geboden door ervaren en getrainde technici
Originele Electrolux onderdelen van de hoogste kwaliteit
De fabrieksgarantie is 2 jaar
Specifieke garantievoorwaarden zijn van toepassing*
5 jaar garantie op jouw inbouwapparaten
Vraag je 5 jaar garantie op jouw inbouwapparaten aan in 2 stappen:
Stap 1: registreer 4 of meer inbouwapparaten via de knop hieronder
Stap 2: vraag voor elk apparaat afzonderlijk je 5 jaar garantie aan via je MyElectrolux account
Onze bezorgdienst bestaat uit een standaard levering waarvoor geen kosten in rekening worden gebracht. Verder hebben we een extra service voor het omhoog tillen, op de gewenste plek in huis neerzetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten. Verder bieden we de mogelijkheid tot installatie van jouw product en hebben we een afhaalservice. We adviseren je om onderstaand alle bezorgvoorwaarden goed door te nemen alvorens je een keuze maakt.
Onze standaard bezorgservice is kosteloos en wij leveren slecht tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning mits er een lift aanwezig is als je in een flat of appartementengebouw woonachtig bent, het apparaat wordt namelijk geen trappen omhoog getild. Tevens zal het oude apparaat mee retour worden genomen als deze van hetzelfde formaat is en vooraan de woning klaar staat waar ook het nieuwe apparaat geleverd zal worden.
De bezorging verloopt als volgt.
1.) Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.
2.) Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschickte afleverdag.
3.) De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Je wordt dus goed voorafgaand de levering geïnformeerd hoelaat we zullen langskomen.
4.) Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning.
5.) Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan. Het wordt niet meegenomen als het apparaat groter van formaat is dan de nieuw bestelde of het apparaat nog vol zit met water.
Indien de wens is dat we het apparaat in de woning op zijn plek neerzetten, omhoog tillen of voor u uitpakken kun je gebruik maken van onze topservice levering. Voor deze service rekenen wij 10,00 extra kosten en kan worden aangevinkt tijdens het afrekenen. Voor deze 10,00 extra kosten kunnen wij het apparaat tot maximaal vier trappen voor je omhoog tillen, op de gewenste plaats in huis neerzetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten afhankelijk van het product.
De bezorging verloopt als volgt.
1.) Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.
2.) Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschickte afleverdag
3.) De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Je wordt dus goed voorafgaand de levering geïnformeerd hoelaat we zullen langskomen.
4.) Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren volgens de topservice voorwaarden waarin het apparaat omhoog getild wordt, op de gewenste plek wordt gezet, uitgepakt en het verpakkingsmateriaal wordt mee retour genomne.
5.) Oude apparaten worden mee teruggenomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan of op de plek waar het nieuwe apparaat wordt afgeleverd zonder water erin.
Wat sluiten we aan?
1.) Wasmachines, met uitzondering van een trekschakelaar. Aansluitingen met een trekschakelaar dienen te gaan via het installatienetwerk.
2.) Eenvoudige aansluitingen van vrijstaand apparatuur zoals vriezers koelkasten etc.
Wat sluiten we niet aan?
1.) Inbouw apparatuur, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.
2.) Vrijstaande fornuizen, dit dient te gebeuren via het installatienetwerk.
3.) Wasmachines met een trekschakelaar aansluiting.
4.) Amerikaanse koelkasten, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.
Wat tillen we geen trappen omhoog?
1.) Amerikaanse koelkasten, deze worden uitsluitend op zijn plek neergezet (zonder trap) en uitgepakt. Wel bieden we de mogelijkheid dit omhoog te laten tillen via het verhuisbedrijf, dit is op aanvraag.
Onze installatieservice wordt uitgevoerd door onze eigen ervaren vakmannen of een externe installatieservice waar wij al meerdere jaren nauw mee samenwerken. Voor de installatieservice worden 109,00 incl BTW extra kosten in rekening gebracht voor de montage van het apparaat zonder aanvullende werkzaamheden. Bij een tweede apparaat krijg je korting, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Je kunt dit aanvinken tijdens het afrekenen. De installatie wordt uitgevoerd door één persoon en het apparaat kan dus geen trappen omhoog getild worden. Indien je dit alsnog omhoog getild wenst te krijgen moet dit voorafgaand de levering worden aangegeven bij onze klantenservice zodat we kunnen kijken hoe dit alsnog mogelijk gemaakt kan worden.
De bezorging verloopt als volgt.
1.) Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.
2.) Je kunt vervolgens een aflever dag kiezen die van maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 20.00 kan gaan plaatsvinden.
3.) Voorafgaand de levering wordt je geïnformeerd hoelaat wij ongeveer zullen langskomen.
4.) De monteur neemt het apparaat mee de woning in en zal deze voor je installeren, echter kan de monteur het apparaat niet een trap omhoog tillen.
5.) Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn.
6.) Voor aanvullende werkzaamheden worden extra kosten in rekening gebracht, houdt hier dus rekening mee.
Mocht om wat voor reden dan ook een afhaling wenselijk zijn kan dit bij ons magazijn in Amersfoort, vaak dezelfde nog nog! Als wij niet hoeven te leveren krijg je een korting van 35,00 incl BTW op het apparaat als dit wordt afgehaald.
De afhaling verloopt als volgt.
1.) Je besteld het product via onze website of vraagt een offerte aan en kiest tijdens het bestellen voor afhaling.
2.) Vervolgens wordt je gebeld of per email benaderd wanneer je het product wenst af te halen, als dit voorradig is kan dit dezelfde dag nog.
3.) Je kunt tijdens het bestellen of bij afhaling betalen.
4.) De afhaling vind plaats in ons magazijn in Amersfoort bij Pot verhuizingen op de databankweg 18 in Amersfoort.
Bij al onze vormen van levering gelden de volgende algemene bezorgvoorwaarden.
Aanwezigheid
Je dient aanwezig te zijn tijdens de levering, anders kunnen er kosten in rekening gebracht worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Om die reden willen we verzoeken uiterlijk 24 uur voorafgaand de levering dit te melden mocht je niet aanwezig kunnen zijn.
Oude apparaat
Een oud apparaat kan ten alle tijden worden meegegeven indien deze van hetzelfde formaat is. Verder dient het apparaat afgekoppeld te zijn, mag er geen water in zitten en bij een standaard levering dient deze vooraan de woning klaar te staan. Bij een topservice levering kunnen wij deze van boven naar beneden tillen.
Schade
Schade dient binnen uiterlijk 24 uur na ontvangst bij ons gemeld te worden en het liefst bij levering, je tekent namelijk voor schadeloos ontvangst.
Lift of trap levering
Indien wij het apparaat moeten vervoeren via een lift of de trap ben je er zelf verantwoordelijk voor om voorafgaand de levering te controleren of het apparaat in de lift of trappengang past. Indien hierdoor de levering niet uitgevoerd kan worden en we nogmaals langs dienen te komen kunnen hiervoor extra bezorg kosten in rekening gebracht worden.
Betaling
Betaling kan tijdens het bestellen of je kunt bij de bezorger betalen, echter worden wel administratiekosten in rekening gebracht door onze bezorgdienst die wij helaas moeten doorbelasten. Tijdens het afrekenen kun je voor deze optie kiezen.
Alle producten worden gratis via de standaard bezorgservice bij je thuis geleverd.
Neem contact op met onze klantenservice voor specialistische service.
Na aanschaf van jouw product kan dit tot 14 dagen geretourneerd worden.
Montage wordt uitgevoerd door ervaren monteurs.