Gratis levering
Alle producten worden gratis via de standaard bezorgservice bij je thuis geleverd.
Indien niet uit eigen voorraad leverbaar doorgaans binnen 2-3 dagen geleverd. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie.
Wil je dat het apparaat een trap omhoog wordt getild?Geen probleem! Onze bezorgdienst kan het apparaat tot vier trappen omhoog tillen, op zijn plek neerzetten, uitpakken, en het verpakkingsmateriaal mee terug nemen.
Oude product meenemenWe nemen je oude apparaat gratis voor je mee, als hij klaar staat bij je voordeur.
14 dagen bedenk tijd en gratis retourneren
Minimaal 2 jaar fabrieksgarantie op je aankoop
Ons team van specialisten staat voor je klaar
Gratis jouw apparaat thuis bezorgd
Hulp nodig? Bel +31 33-2580875
Unieke kenmerken
Krachtige afzuiging
De inbouwunit heeft een krachtige afzuiging tot wel 640m3/h. Handig voor als de kookplaat vol staat met pannen. Uiteraard niet altijd nodig wanneer je rustig aan het koken bent. We adviseren, met een afzuigkap in recirculatie, om het recirculerende filter de kans te geven om de lucht te filteren en hiervoor dus een lagere afzuigstand te gebruiken.
Randafzuiging
Randafzuiging is een zeer effectieve manier om lucht af te zuigen. Door de kleine opening langs de randen van de afzuigkap wordt de luchtsnelheid ter plekke sterk verhoogd. Door deze luchtsnelheid wordt alle lucht ‘gepakt’ en kan er geen damp naar buiten ontsnappen.
LED Strip verlichting
Verlichting in de keuken wanneer deze niet gebruikt wordt is net zo belangrijk als het zicht tijdens het koken. Daarom zijn deze inbouwunits voorzien van een instelbare LED strips. Deze kunnen ingesteld worden op intensiteit (traploos) en in warmte (2900-4600K). Via de Connect Life™ app zijn de lichtinstelling op afstand te bedienen en in te stellen.
Hob-2-hood functionaliteit
De inbouwunit kan zo ingesteld worden dat deze reageert op het kookgedrag van de kookplaat. De afzuigstand kan automatisch mee schakelen met de ingestelde waardes op de kookzone. Je kan er zelf ook voor kiezen om dit zelf te doen doormiddel van de bediening die beschikbaar hiervoor is op de kookplaat.
Automatische naloopstand
De tijdsgestuurde naloopstand zorgt ervoor dat de laatste kookdampen nog worden afgezogen. De naloopstand schakelt na vijf minuten automatisch weer uit.
CleanAir Functie
De CleanAir functie zorgt voor een langere naloop gedurende 24 uur. In deze functie zal de afzuigkap ieder uur voor 10 minuten aan gaan in de laagste stand. Dit zorgt ervoor dat de lucht in de ruimte ververst wordt. In het geval van recirculatie situatie zal de lucht ook nog eens gefilterd worden door het toegepast filter. De CleanAir functie is dus niet alleen handig voor net na het koken, maar ook later in de avond wanneer er bijvoorbeeld visite is of je nog lekker zit na te tafelen. Handig voor als er een feestje is geweest en je dus de volgende ochtend in een verfriste ruimte komt zonder de geurtjes van de avond ervoor. Wij dragen dan bij aan het prettiger en gezonder binnenklimaat met deze functie.
Geschikt voor recirculatie
Als het niet mogelijk is de lucht via een afvoerkanaal naar buiten af te voeren, kun je kiezen voor een gemotoriseerd systeem dat afgezogen lucht filtert en weer terugvoert in de keuken; het recirculatiesysteem. Bij recirculatie wordt de lucht ná de vetfilters gezuiverd door kool- of fijnstoffilers en zo weer de keuken ingelaten. Energiezuinig omdat er geen warme lucht naar buiten wordt afgevoerd.
Connect Life™
Met de Connect Life™ app kan de afzuigkap gekoppeld worden met je mobiel / tablet. Binnen de omgeving van de afzuigkap kan je diverse handige informatie terugvinden. Wat het echt handig maakt is dat de afzuigkap op afstand te besturen is. Zowel in afzuigsnelheden, lichtinstelling als specifieke functies als Actieve modus en Verse lucht modus. De Verse lucht modus zorgt ervoor dat de afzuigkap tijdelijk mee gaat draaien als additionele ventilatie oplossing in je huis. Handig voor als je een gezellige borrelavond hebt met vrienden.
Geïnstalleerde besturings- en beveiligingssoftware wordt ondersteund gedurende vijf jaar na de datum van levering. Als het apparaat op het moment van levering niet meer in het assortiment is opgenomen geldt de datum van uitfasering in plaats van de datum van levering. Geen recht bestaat op eventuele extra softwarefunctionaliteiten die na levering worden toegevoegd. De goede werking van apps of software van derden valt niet onder fabrieksgarantie.
Compacte inbouw
Het specifieke ontwerp van deze inbouwunits zorgt ervoor dat minimale ruimte verliest in de bovenkast waar je hem plaatst. De constructie is sterk genoeg om naast de schacht zaken te plaatsen als kruiden of andere keuken accessoires. De afwerking aan de binnenzijde is net zo strak en netjes als de buitenkant.
Specificaties
Uitvoering
geluidsniveau luchtafvoer (min/max/int): 56 / 62 / 76 dB(A)
efficiënte randafzuiging
geschikt voor afvoer naar buiten of recirculatie (door middel van accessoires)
afzuigcapaciteit luchtafvoer (min/max/int): 310 / 400 / 710 m³/h
2 x dimbare LED Strips (2900-4600K) in kleur en intensiteit
Bediening
automatische naloopstand
reinigingsindicatie vetfilter
5 snelheden inclusief intensiefstand
reinigingsindicatie koolstoffilter
afstandsbediening óf via inductiekookplaat met Hob2Hood functionaliteit
Clean Air functie (24 uur)
Connected Features
Hob-2-Hood functie*: communicatie met inductiekookplaat (Synchrostart, -stop en -control, verlichting en standen, reinigingsindicatie vetfilter) *Specificaties alleen van toepassing i.c.m. ATAG inductiekookplaten welke ook de Hob-2-Hood functionaliteit hebben.
ConnectLife functies via WiFi (status, bediening op afstand, licht instellingen, extra functies, pushmeldingen, FAQ, manuals)
Schoonmaakbaarheid
2 x 8-laags filter met RVS toplagen en 6-laags aluminium (in vaatwasser te reinigen)
Bijzonderheden
minimale inbouwhoogte slechts 205 mm
motor draaibaar: uitblaasmogelijkheid in 2 richtingen
diepte 504 mm
Technische specificaties
energie efficiëntieklasse: A++
wit kleurcode: RAL9016
afvoermaat plat kanaal: 89 x 220 mm
aansluitwaarde: 126 W
Voor het onnodig inschakelen van de service dienst kunnen helaas wel kosten in rekening gebracht worden. Hierdoor adviseren wij jou om voordat er een service wordt ingediend bij ATAG contact op te nemen met onze klantenservice om zo na te gaan of dit wel of geen service geval betreft.
Bij ATAG krijg je altijd 2 jaar fabrieksgarantie. Als jij jouw apparaat registreert binnen 30 dagen na aankoop doen we daar nog een schepje bovenop met Garantie Plus.
Waarom registreren voor Garantie Plus?
Soms heb je een ATAG monteur nodig. Is jouw apparaat geregistreerd? Dan kan je automatisch gebruik maken van het Serivce Plus. Hiermee zijn voor een vast bedrag van € 99,- per bezoek (i.p.v. € 149,- starttarief excl. onderdelen) alle kosten, inclusief alle onderdelen die de monteur nodig heeft, gedekt van jouw reparatie of vervanging gedurende 3 of 6 extra jaren. Let op: er zijn uitzonderingen*.
Registreren kost je nu slechts 2 minuten en dan hebben wij alle gegevens waarmee we jou snel kunnen helpen bij een storing. Dit scheelt, als het moment daar is, zoeken naar alle informatie.
Bij aanschaf van een tot drie inbouwapparaten krijg je vijf jaar garantie. Twee jaar fabrieksgarantie (volledige dekking van kosten) en drie jaar verlengde garantie (onderdelen en arbeidsloon zijn voor rekening ATAG, jij betaalt enkel voorrijkosten).*
Bij aanschaf van vier of meer inbouwapparaten krijg je acht jaar garantie. Twee jaar fabrieksgarantie (volledige dekking van kosten) en zes jaar verlengde garantie (onderdelen en arbeidsloon zijn voor rekening ATAG, jij betaalt enkel voorrijkosten).*
Onze bezorgdienst bestaat uit een standaard levering waarvoor geen kosten in rekening worden gebracht. Verder hebben we een extra service voor het omhoog tillen, op de gewenste plek in huis neerzetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten. Verder bieden we de mogelijkheid tot installatie van jouw product en hebben we een afhaalservice. We adviseren je om onderstaand alle bezorgvoorwaarden goed door te nemen alvorens je een keuze maakt.
Onze standaard bezorgservice is kosteloos en wij leveren slecht tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning mits er een lift aanwezig is als je in een flat of appartementengebouw woonachtig bent, het apparaat wordt namelijk geen trappen omhoog getild. Tevens zal het oude apparaat mee retour worden genomen als deze van hetzelfde formaat is en vooraan de woning klaar staat waar ook het nieuwe apparaat geleverd zal worden.
De bezorging verloopt als volgt.
1.) Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.
2.) Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschickte afleverdag.
3.) De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Je wordt dus goed voorafgaand de levering geïnformeerd hoelaat we zullen langskomen.
4.) Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning.
5.) Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan. Het wordt niet meegenomen als het apparaat groter van formaat is dan de nieuw bestelde of het apparaat nog vol zit met water.
Indien de wens is dat we het apparaat in de woning op zijn plek neerzetten, omhoog tillen of voor u uitpakken kun je gebruik maken van onze topservice levering. Voor deze service rekenen wij 10,00 extra kosten en kan worden aangevinkt tijdens het afrekenen. Voor deze 10,00 extra kosten kunnen wij het apparaat tot maximaal vier trappen voor je omhoog tillen, op de gewenste plaats in huis neerzetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten afhankelijk van het product.
De bezorging verloopt als volgt.
1.) Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.
2.) Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschickte afleverdag
3.) De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Je wordt dus goed voorafgaand de levering geïnformeerd hoelaat we zullen langskomen.
4.) Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren volgens de topservice voorwaarden waarin het apparaat omhoog getild wordt, op de gewenste plek wordt gezet, uitgepakt en het verpakkingsmateriaal wordt mee retour genomne.
5.) Oude apparaten worden mee teruggenomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan of op de plek waar het nieuwe apparaat wordt afgeleverd zonder water erin.
Wat sluiten we aan?
1.) Wasmachines, met uitzondering van een trekschakelaar. Aansluitingen met een trekschakelaar dienen te gaan via het installatienetwerk.
2.) Eenvoudige aansluitingen van vrijstaand apparatuur zoals vriezers koelkasten etc.
Wat sluiten we niet aan?
1.) Inbouw apparatuur, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.
2.) Vrijstaande fornuizen, dit dient te gebeuren via het installatienetwerk.
3.) Wasmachines met een trekschakelaar aansluiting.
4.) Amerikaanse koelkasten, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.
Wat tillen we geen trappen omhoog?
1.) Amerikaanse koelkasten, deze worden uitsluitend op zijn plek neergezet (zonder trap) en uitgepakt. Wel bieden we de mogelijkheid dit omhoog te laten tillen via het verhuisbedrijf, dit is op aanvraag.
Onze installatieservice wordt uitgevoerd door onze eigen ervaren vakmannen of een externe installatieservice waar wij al meerdere jaren nauw mee samenwerken. Voor de installatieservice worden 109,00 incl BTW extra kosten in rekening gebracht voor de montage van het apparaat zonder aanvullende werkzaamheden. Bij een tweede apparaat krijg je korting, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Je kunt dit aanvinken tijdens het afrekenen. De installatie wordt uitgevoerd door één persoon en het apparaat kan dus geen trappen omhoog getild worden. Indien je dit alsnog omhoog getild wenst te krijgen moet dit voorafgaand de levering worden aangegeven bij onze klantenservice zodat we kunnen kijken hoe dit alsnog mogelijk gemaakt kan worden.
De bezorging verloopt als volgt.
1.) Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.
2.) Je kunt vervolgens een aflever dag kiezen die van maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 20.00 kan gaan plaatsvinden.
3.) Voorafgaand de levering wordt je geïnformeerd hoelaat wij ongeveer zullen langskomen.
4.) De monteur neemt het apparaat mee de woning in en zal deze voor je installeren, echter kan de monteur het apparaat niet een trap omhoog tillen.
5.) Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn.
6.) Voor aanvullende werkzaamheden worden extra kosten in rekening gebracht, houdt hier dus rekening mee.
Mocht om wat voor reden dan ook een afhaling wenselijk zijn kan dit bij ons magazijn in Amersfoort, vaak dezelfde nog nog! Als wij niet hoeven te leveren krijg je een korting van 35,00 incl BTW op het apparaat als dit wordt afgehaald.
De afhaling verloopt als volgt.
1.) Je besteld het product via onze website of vraagt een offerte aan en kiest tijdens het bestellen voor afhaling.
2.) Vervolgens wordt je gebeld of per email benaderd wanneer je het product wenst af te halen, als dit voorradig is kan dit dezelfde dag nog.
3.) Je kunt tijdens het bestellen of bij afhaling betalen.
4.) De afhaling vind plaats in ons magazijn in Amersfoort bij Pot verhuizingen op de databankweg 18 in Amersfoort.
Bij al onze vormen van levering gelden de volgende algemene bezorgvoorwaarden.
Aanwezigheid
Je dient aanwezig te zijn tijdens de levering, anders kunnen er kosten in rekening gebracht worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Om die reden willen we verzoeken uiterlijk 24 uur voorafgaand de levering dit te melden mocht je niet aanwezig kunnen zijn.
Oude apparaat
Een oud apparaat kan ten alle tijden worden meegegeven indien deze van hetzelfde formaat is. Verder dient het apparaat afgekoppeld te zijn, mag er geen water in zitten en bij een standaard levering dient deze vooraan de woning klaar te staan. Bij een topservice levering kunnen wij deze van boven naar beneden tillen.
Schade
Schade dient binnen uiterlijk 24 uur na ontvangst bij ons gemeld te worden en het liefst bij levering, je tekent namelijk voor schadeloos ontvangst.
Lift of trap levering
Indien wij het apparaat moeten vervoeren via een lift of de trap ben je er zelf verantwoordelijk voor om voorafgaand de levering te controleren of het apparaat in de lift of trappengang past. Indien hierdoor de levering niet uitgevoerd kan worden en we nogmaals langs dienen te komen kunnen hiervoor extra bezorg kosten in rekening gebracht worden.
Betaling
Betaling kan tijdens het bestellen of je kunt bij de bezorger betalen, echter worden wel administratiekosten in rekening gebracht door onze bezorgdienst die wij helaas moeten doorbelasten. Tijdens het afrekenen kun je voor deze optie kiezen.
Alle producten worden gratis via de standaard bezorgservice bij je thuis geleverd.
Neem contact op met onze klantenservice voor specialistische service.
Na aanschaf van jouw product kan dit tot 14 dagen geretourneerd worden.
Montage wordt uitgevoerd door ervaren monteurs.