AEG NSC8M181BC 8000 serie Cooling 360° Koel/vrieskast inbouw 178 cm

AEG NSC8M181BC 8000 serie Cooling 360° Koel/vrieskast inbouw 178 cm

€ 1.629,00

Indien niet uit eigen voorraad leverbaar doorgaans binnen 2-3 dagen geleverd. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie.

- +

Wil je dat het apparaat een trap omhoog wordt getild?Geen probleem! Onze bezorgdienst kan het apparaat tot vier trappen omhoog tillen, op zijn plek neerzetten, uitpakken, en het verpakkingsmateriaal mee terug nemen.

Oude product meenemenOude product meenemenWe nemen je oude apparaat gratis voor je mee, als hij klaar staat bij je voordeur.

14 dagen bedenk tijd en gratis retourneren

Minimaal 2 jaar fabrieksgarantie op je aankoop

Ons team van specialisten staat voor je klaar

Gratis jouw apparaat thuis bezorgd

Hulp nodig? Bel +31 33-2580875

SKU
NSC8M181BC
Alles wat je moet weten over de AEG   NSC8M181BC

Productdetails


De 8000 serie Cooling 360° koel-vriescombinatie heeft meerdere ventilatiekanalen om consistent te kunnen koelen. Zo worden voedingswaren op elke plank beschermd en kan dit helpen om 28%* minder eten te verspillen. Roestvrij staal creëert een elegante en premium look in je keuken.*Vergeleken met 500 ColdSense-koelkast. Gebaseerd op externe tests op duur van eetbaarheid van zachte kaas en gekookte ham op legplateaus. De resultaten kunnen variëren per soort gerecht. Geschatte potentiële vermindering van voedselverspilling uitsluitend op basis van apparaatprestaties, zonder rekening te houden met gebruikersgedrag.

Kan helpen om voedselverspilling met 28% te verminderen.*
Bescherm je voedingswaren met een stabiele temperatuur en luchtvochtigheid in de hele koelkast. Het roestvrijstalen interieur maakt deze koelkast uniek. Slimme ventilatie-openingen herstellen de temperatuur snel na het openen en sluiten van de deur. Dat kan helpen om tot 28% minder voedsel te verspillen*.
*Vergeleken met 5000 ColdSense koelkast. Gebaseerd op externe tests op de duur van eetbaarheid van zachte kaas en gekookte ham. Resultaten kunnen afwijken bij ander soorten voedingswaren. Geschatte vermindering van verspilling is gebaseerd op prestaties van het apparaat, niet op het gedrag van de gebruikers.

Nieuw tijdperk van innovatie. Unieke koel-vriescombinatie met gerecycled plastic*
Een nieuw tijdperk van koeling is aangebroken. Maak kennis met onze koel-vriescombinatie met een binnenbekleding van 70% gerecycled plastic. Plastic van afgedankte koelkasten wordt gebruikt om nieuwe koelkasten te maken: afvalreductie door circulariteit.

Tot 95% van de vitamines blijft behouden dankzij de GreenZone+ technologie.*
GreenZone+ haalt het teveel aan vocht weg en zorgt voor de juiste vochtigheidsgraad voor je groenten. Tot 95% van de vitamines blijft behouden na 11 dagen doordat fruit en groenten door de juiste luchtvochtigheid worden beschermd.*
*Vitaminebehoud volgens externe test op behoud van vitamine C in bosbessen na 11 dagen in GreenZone+ compartiment.

Diepvriesruimte wordt getransformeerd tot koelkast. Voor meer flexibiliteit
Het vriesvak is volledig transformeerbaar. Je kan de vriezer op +4°C instellen om je koelkastruimte te vergroten, of hem op de gebruikelijke temperatuur tussen -15°C en -24°C blijven gebruiken.


Voedingswaren blijven tot 60% sappiger en vochtiger met de TwinTech-technologie.*
Met TwinTech® No Frost hoeft u de vriezer nooit meer handmatig te ontdooien. Het dubbele koelsysteem houdt het voedsel 60% sappiger dan koelkasten met één verdamper. Door geen droge vrieslucht te gebruiken, behoudt hij de ideale vochtigheid en droogt het voedsel niet uit.
*Interne test op de TwinTech-technologie met een interne testmethode die het hydratatieniveau na 9 dagen opslag meet, vergeleken met een eigen product met één verdamper.

 

Specificatie 
Netto inhoud koelruimte: 182 liter
Netto inhoud vriesruimte: 62 liter
DynamicAir-Technology met CleanAir filter
Elektronische TouchControl met digitale indicaties voor precieze controle
GreenZone lade met 80% luchtvochtigheid voor langere bewaring van groenten en fruit
Binnenbekleding van 70% gerecycled kunststof
TwinTech®: 2 luchtstromen met afzonderlijke bediening van de koel- en vriesruimte
Interieurverlichting
Geluidsniveau: slechts 33 dB
Frostmatic-functie voor snel invriezen: Frostmatic-functie voor snel invriezen van verse levensmiddelen
Coolmatic-functie voor het snel koelen van verse levensmiddelen
Automatische ontdooiing koelruimte
NoFrost: automatische ontdooiing van de vriesruimte
Snelvriesfunctie
Vakantie-functie: De vakantie-functie voorkomt nare geurtjes en bespaart energie
Akoestisch en optisch alarm bij sterke temperatuursstijging
Akoestisch en visueel alarm bij open deur en temperatuurstijging
Speciale koelkastladen: Metal
Deurscharnieren: rechts & omkeerbaar
Kleur: wit
Deursysteem: deur-op-deur montage
Legplateaus koelruimte: 2 Full Width + 1 FlexiShelf
Legplateaus vriesruimte: 2, volledige, van veiligheidsglas
Lades vriesruimte: 3 volledige breedte, transparant
Eierrekje: 2 voor 6 stuks
Flexi-Space: uitneembare glazen legplateaus in de diepvriesruimte
1780 mm inbouwhoogte


Prestaties

Netto inhoud koelgedeelte (liter) (EU2017/1369): 182.1
Netto inhoud vriesgedeelte (liter) (EU2017/1369): 62
Vriestechnologie: NoFrost
Bewaartijd bij stroomonderbreking (u) (EU2017/1369): 11.5
Geluidsniveau dB(A) (EU2017/1369): 33
Totale netto inhoud (liter): 247


Installatie

Inbouwmaten hxbxd (mm): 1780x560x550
Kleur deur(en): wit
Kleur zijkanten: wit
Aansluitwaarde (W): 120
Netspanning (V): 220-240
Lengte aansluitsnoer (m): 2.4


Energie

Energie-efficiëntieklasse (EU 2017/1369): B
Jaarlijks energieverbruik (kWh) (EU2017/1369): 110
Invriescapaciteit (kg/24u) (EU2017/1369): 8
Klimaatklasse (EU2017/1369): SN-N-ST-T
Akoestische geluidsemissieklasse (EU 2017/1369): B
AEG EcoLine, onze meest duurzame producten: Ja


Overig

Productnummer (PNC): 925 553 028
Buitenmaten hxbxd (mm): 1769x557x549
Installatie: inbouw
Extra garantie op compressor: 10 jaar compressor garantie

Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:AEG NSC8M181BC 8000 serie Cooling 360° Koel/vrieskast inbouw 178 cm
Garantievoorwaarden

Productinformatie
 Reviews
 Garantie
 Garantie voorwaarden

AEG
Voor het onnodig inschakelen van de service dienst kunnen helaas wel kosten in rekening gebracht worden. Hierdoor adviseren wij jou om voordat er een service wordt ingediend bij AEG contact op te nemen met onze klantenservice om zo na te gaan of dit wel of geen service geval betreft.
Bij AEG krijgt u standaard twee jaar fabrieksgarantie. Verder ontvangt u 5 jaar garantie mits u minimaal 4 inbouw apparaten besteld uit 4 verschillende inbouw categorieën zoals een koelkast, vriezer oven en magnetron.
Wilt u hiervoor in aanmerking komen, registreer dan uw nieuwe AEG-keukeninbouwapparaten dan op de website van AEG.
Vervolgens ontvangt u het 5-jaargarantiecertificaat per e-mail. Bewaar dit certificaat goed, want onze technicus vraagt ernaar bij een eventueel servicebezoek.


5 Jaar garantie op inbouwapparaten betekent:
- 5 jaar lang geen arbeidsloon
- 5 jaar lang geen materiaalkosten
- 5 jaar lang volledige zekerheid
- 5 jaar lang geen voorrijkosten.*


Voorwaarden 5 jaar garantie
- binnen 3 maanden na aankoop van de apparaten registreren via www.mijnapparaten.nl
- 4 of meer AEG-inbouwapparaten in één koop
- alle apparaten zijn op dezelfde dag aangeschaft
- alle apparaten zijn bij hetzelfde verkooppunt in Nederland gekocht
- alle apparaten zijn in Nederland geplaatst
- alle apparaten zijn in hetzelfde huishouden geïnstalleerd
- geldt niet voor accessoires en toebehoren


Zanussi
Voor het onnodig inschakelen van de service dienst kunnen helaas wel kosten in rekening gebracht worden. Hierdoor adviseren wij jou om voordat er een service wordt ingediend bij ZANUSSI contact op te nemen met onze klantenservice om zo na te gaan of dit wel of geen service geval betreft.
Bij ZANUSSI krijgt u standaard twee jaar fabrieksgarantie. Verder ontvangt u 5 jaar garantie mits u minimaal 4 inbouw apparaten besteld uit 4 verschillende inbouw categorieën zoals een koelkast, vriezer oven en magnetron.
Wilt u hiervoor in aanmerking komen, registreer dan uw nieuwe ZANUSSI-keukeninbouwapparaten dan op de website van ZANUSSI.
Vervolgens ontvangt u het 5-jaargarantiecertificaat per e-mail. Bewaar dit certificaat goed, want onze technicus vraagt ernaar bij een eventueel servicebezoek.


5 Jaar garantie op inbouwapparaten betekent:
- 5 jaar lang geen arbeidsloon
- 5 jaar lang geen materiaalkosten
- 5 jaar lang volledige zekerheid
- 5 jaar lang geen voorrijkosten.*


Voorwaarden 5 jaar garantie
- binnen 3 maanden na aankoop van de apparaten registreren via www.mijnapparaten.nl
- 4 of meer ZANUSSI-inbouwapparaten in één koop
- alle apparaten zijn op dezelfde dag aangeschaft
- alle apparaten zijn bij hetzelfde verkooppunt in Nederland gekocht
- alle apparaten zijn in Nederland geplaatst
- alle apparaten zijn in hetzelfde huishouden geïnstalleerd
- geldt niet voor accessoires en toebehoren

Bezorgservices

Onze bezorgdienst bestaat uit een standaard levering waarvoor geen kosten in rekening worden gebracht. Verder hebben we een extra service voor het omhoog tillen, op de gewenste plek in huis neerzetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten. Verder bieden we de mogelijkheid tot installatie van jouw product en hebben we een afhaalservice. We adviseren je om onderstaand alle bezorgvoorwaarden goed door te nemen alvorens je een keuze maakt.


Standaard bezorgservice

Onze standaard bezorgservice is kosteloos en wij leveren slecht tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning mits er een lift aanwezig is als je in een flat of appartementengebouw woonachtig bent, het apparaat wordt namelijk geen trappen omhoog getild. Tevens zal het oude apparaat mee retour worden genomen als deze van hetzelfde formaat is en vooraan de woning klaar staat waar ook het nieuwe apparaat geleverd zal worden.

 

De bezorging verloopt als volgt.

1.)    Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.

2.)    Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschickte afleverdag.

3.)    De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Je wordt dus goed voorafgaand de levering geïnformeerd hoelaat we zullen langskomen.

4.)    Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning.

5.)    Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan. Het wordt niet meegenomen als het apparaat groter van formaat is dan de nieuw bestelde of het apparaat nog vol zit met water.


Topservice levering

Indien de wens is dat we het apparaat in de woning op zijn plek neerzetten, omhoog tillen of voor u uitpakken kun je gebruik maken van onze topservice levering. Voor deze service rekenen wij 10,00 extra kosten en kan worden aangevinkt tijdens het afrekenen. Voor deze 10,00 extra kosten kunnen wij het apparaat tot maximaal vier trappen voor je omhoog tillen, op de gewenste plaats in huis neerzetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten afhankelijk van het product.

 

De bezorging verloopt als volgt.

1.)    Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.

2.)    Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschickte afleverdag

3.)    De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Je wordt dus goed voorafgaand de levering geïnformeerd hoelaat we zullen langskomen.

4.)    Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren volgens de topservice voorwaarden waarin het apparaat omhoog getild wordt, op de gewenste plek wordt gezet, uitgepakt en het verpakkingsmateriaal wordt mee retour genomne.

5.)    Oude apparaten worden mee teruggenomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan of op de plek waar het nieuwe apparaat wordt afgeleverd zonder water erin.

 

Wat sluiten we aan?

1.) Wasmachines, met uitzondering van een trekschakelaar. Aansluitingen met een trekschakelaar dienen te gaan via het installatienetwerk.

2.) Eenvoudige aansluitingen van vrijstaand apparatuur zoals vriezers koelkasten etc.

 

Wat sluiten we niet aan?

1.) Inbouw apparatuur, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.

2.) Vrijstaande fornuizen, dit dient te gebeuren via het installatienetwerk.

3.) Wasmachines met een trekschakelaar aansluiting.

4.) Amerikaanse koelkasten, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.

 

Wat tillen we geen trappen omhoog?

1.) Amerikaanse koelkasten, deze worden uitsluitend op zijn plek neergezet (zonder trap) en uitgepakt. Wel bieden we de mogelijkheid dit omhoog te laten tillen via het verhuisbedrijf, dit is op aanvraag.


Installatie service

Onze installatieservice wordt uitgevoerd door onze eigen ervaren vakmannen of een externe installatieservice waar wij al meerdere jaren nauw mee samenwerken. Voor de installatieservice worden 109,00 incl BTW extra kosten in rekening gebracht voor de montage van het apparaat zonder aanvullende werkzaamheden. Bij een tweede apparaat krijg je korting, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Je kunt dit aanvinken tijdens het afrekenen. De installatie wordt uitgevoerd door één persoon en het apparaat kan dus geen trappen omhoog getild worden. Indien je dit alsnog omhoog getild wenst te krijgen moet dit voorafgaand de levering worden aangegeven bij onze klantenservice zodat we kunnen kijken hoe dit alsnog mogelijk gemaakt kan worden.

 

De bezorging verloopt als volgt.

1.)    Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.

2.)    Je kunt vervolgens een aflever dag kiezen die van maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 20.00 kan gaan plaatsvinden.

3.)    Voorafgaand de levering wordt je geïnformeerd hoelaat wij ongeveer zullen langskomen.

4.)    De monteur neemt het apparaat mee de woning in en zal deze voor je installeren, echter kan de monteur het apparaat niet een trap omhoog tillen.

5.)    Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn.

6.)    Voor aanvullende werkzaamheden worden extra kosten in rekening gebracht, houdt hier dus rekening mee.

  • Draairichting van uw deur veranderen = 29,00 incl BTW extra.
  • Tussenstuk plaatsen = 29,00 incl BTW extra.
  • Apparaat omhoog getild krijgen = kosten zijn per situatie verschillend, telefonisch overleg.
  • Een extra apparaat = kosten verschillen, telefonisch overleg mogelijk. (goedkoper dan 109,00 incl BTW)

Afhaalservice

Mocht om wat voor reden dan ook een afhaling wenselijk zijn kan dit bij ons magazijn in Amersfoort, vaak dezelfde nog nog! Als wij niet hoeven te leveren krijg je een korting van 35,00 incl BTW op het apparaat als dit wordt afgehaald.

 

De afhaling verloopt als volgt.

1.)    Je besteld het product via onze website of vraagt een offerte aan en kiest tijdens het bestellen voor afhaling.

2.)    Vervolgens wordt je gebeld of per email benaderd wanneer je het product wenst af te halen, als dit voorradig is kan dit dezelfde dag nog.

3.)    Je kunt tijdens het bestellen of bij afhaling betalen.

4.)    De afhaling vind plaats in ons magazijn in Amersfoort bij Pot verhuizingen op de databankweg 18 in Amersfoort.


Algemene bezorgvoorwaarden

Bij al onze vormen van levering gelden de volgende algemene bezorgvoorwaarden.

 

Aanwezigheid

Je dient aanwezig te zijn tijdens de levering, anders kunnen er kosten in rekening gebracht worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Om die reden willen we verzoeken uiterlijk 24 uur voorafgaand de levering dit te melden mocht je niet aanwezig kunnen zijn.

 

Oude apparaat

Een oud apparaat kan ten alle tijden worden meegegeven indien deze van hetzelfde formaat is. Verder dient het apparaat afgekoppeld te zijn, mag er geen water in zitten en bij een standaard levering dient deze vooraan de woning klaar te staan. Bij een topservice levering kunnen wij deze van boven naar beneden tillen.

 

Schade

Schade dient binnen uiterlijk 24 uur na ontvangst bij ons gemeld te worden en het liefst bij levering, je tekent namelijk voor schadeloos ontvangst.

 

Lift of trap levering

Indien wij het apparaat moeten vervoeren via een lift of de trap ben je er zelf verantwoordelijk voor om voorafgaand de levering te controleren of het apparaat in de lift of trappengang past. Indien hierdoor de levering niet uitgevoerd kan worden en we nogmaals langs dienen te komen kunnen hiervoor extra bezorg kosten in rekening gebracht worden.

 

Betaling

Betaling kan tijdens het bestellen of je kunt bij de bezorger betalen, echter worden wel administratiekosten in rekening gebracht door onze bezorgdienst die wij helaas moeten doorbelasten. Tijdens het afrekenen kun je voor deze optie kiezen.

Algemene voorwaarden

 
Gratis levering

Alle producten worden gratis via de standaard bezorgservice bij je thuis geleverd.

 
Professionele klantenservice

Neem contact op met onze klantenservice voor specialistische service.

 
14 dagen retour

Na aanschaf van jouw product kan dit tot 14 dagen geretourneerd worden.

 
installatie en montage

Montage wordt uitgevoerd door ervaren monteurs.

Search engine powered by ElasticSuite