AEG LR6KOLN 6000 serie ProSense® Wasmachine voorlader 8 kg

AEG LR6KOLN 6000 serie ProSense® Wasmachine voorlader 8 kg

€ 603,21

Indien niet uit eigen voorraad leverbaar doorgaans binnen 2-3 dagen geleverd. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie.

- +

Wil je dat het apparaat een trap omhoog wordt getild?Geen probleem! Onze bezorgdienst kan het apparaat tot vier trappen omhoog tillen, op zijn plek neerzetten, uitpakken, en het verpakkingsmateriaal mee terug nemen.

Oude product meenemenOude product meenemenWe nemen je oude apparaat gratis voor je mee, als hij klaar staat bij je voordeur.

14 dagen bedenk tijd en gratis retourneren

Minimaal 2 jaar fabrieksgarantie op je aankoop

Ons team van specialisten staat voor je klaar

Gratis jouw apparaat thuis bezorgd

Hulp nodig? Bel +31 33-2580875

SKU
LR6KOLN
Alles wat je moet weten over de AEG  LR6KOLN

Productdetails


De 6000 ProSense® wasmachine past tijd, water- en energieverbruik aan de grootte van de lading aan, of het nu om één enkel overhemd gaat of om je wasgoed voor de hele week. Zorgt ervoor dat je kleren alleen precies zo lang gewassen worden als nodig is, om de kleuren en de structuur langer te behouden.

PROSENSE® BESPAART TOT 30% TIJD, WATER EN ENERGIE* DOOR ELKE LADING TE OPTIMALISEREN
ProSense® weegt automatisch elke lading om een cyclus op maat te bieden. Het kan je tijd, water- en energieverbruik met tot wel 30%* verlagen. Sensoren passen dan de wastijden nauwkeurig aan, zodat elk kledingstuk een optimale behandeling krijgt. Zorgt dat je was elke keer weer dat nieuwe gevoel krijgt.
*Interne test voor tijd, water- en energieverbruik van een katoencyclus op 30 °C, geoptimaliseerd met ProSense voor een lading van 1 kg in vergelijking met een maximale lading.

MEER FLEXIBILITEIT MET TIMESAVE PLUS - EFFICIËNT WASSEN IN DE KORTSTE TIJD
Kies gewoon de TimeSave-optie om de duur van de cyclus tot twee keer te verkorten, zodat je zo efficiënt en snel mogelijk kunt wassen.

Het hygiëneprogramma verwijdert meer dan 99,99% van alle bacteriën en virussen*
Het hygiëneprogramma, gecertificeerd door Swissatest, is een hoogwaardige wascyclus die meer dan 99,99% van alle bacteriën en virussen* uit kleding verwijdert. Door op temperaturen hoger dan 60 °C te wassen, kun je ook allergenen verminderen.
* Getest op Staphylococcus aureus, Enterococcus faecium, Candida albicans, Pseudomonas aeruginosa en MS2 Bacteriophage in een externe test uitgevoerd door Swissatest Testmaterialien AG in 2021 (testrapport nr. 202120117)

DE SNELSTE MANIER VAN WASSEN
Voor de meest strakke planning zorgt dit Extra-Quick programma dat een lading van 3 kg in slechts 20 minuten perfect wordt gewassen.

INVERTERMOTOR - DUURZAAM EN ENERGIE-EFFICIËNT
Geniet langer van energiezuinig wassen met de invertermotor. Ontworpen voor een laag energieverbruik en een extra lange levensduur, voor continu efficiënt wassen.
 
10 JAAR GARANTIE OP DE MOTOR VAN JOUW APPARAAT
Registreer je apparaat en geniet van 10 jaar garantie op de motor. Bekijk de garantievoorwaarden voor meer informatie. Heb je al dit apparaat, registreer direct je product!

 

Specificatie 

ProSense®-technologie meet de grootte van de lading en past automatisch de wastijd, en het energie- en waterverbruik aan.
EcoInverter motor met 10 jaar garantie
ProTex trommel
Overloopbeveiliging met AquaControl
Maximaal centrifugeertoerental: 1400 tpm
Woolmark Blue gecertificeerd
Maximaal vulgewicht: 8 kg: Voldoende bewegingsruimte in de trommel is een eerste vereiste voor een optimale verzorging van uw wasgoed. Tere weefsels profiteren ervan en worden schoon zonder al te grote belasting. En als u veel of grote stukken wasgoed moet wassen dan komt een grotere trommel natuurlijk prima van pas.
Zeer lage verbruikswaarden: 0.471 kWh, 43 L voor Eco programma
Optie extra spoelen: Een extra spoelgang aan het einde van de wascyclus levert wasgoed op dat van de laatste restjes wasmiddel is ontdaan.
Optie vlekken behandelen: Vooral in combinatie met de 4-faseninspoeling levert de optie VLEKKEN behandelen van de AEG wasautomaten het beste resultaat bij het verwijderen van alle soorten vlekken uit uw wasgoed.
Anti-schuim spoelsysteem
Kinderbeveiliging
Stelpoten: 4 verstelbare
Aantal compartimenten in wasmiddellade: 3
Wasprogramma's: Eco 40-60, Katoen, Synthetica, Delicates, Wol, 20min 3Kg, Duvet, Outdoor, Machine Clean, Hygiene


Prestaties

Maximale capaciteit in een wascyclus (kg) (EU 2017/1369): 8
Tijdsduur van de 40-60 ecowascyclus bij een nominale capaciteit (h:min) (EU 2017/1369): 3:25
Motor systeem: Permanent Magnet


Installatie

Gewogen restvochtigheid (%) (EU 2017/1369): 53.4
Watertoevoer: Koud
Netspanning (V): 230
Ampère: 10
Aansluitwaarde (W): 2000
Kleur bedieningspaneel: Wit


Energie

Energieklasse: A
Energieverbruik voor 100 wascycli ecoprogramma (kWh) (EU 2017/1369): 47
Energieverbruik ecoprogramma per cyclus (kWh) (EU 2017/1369): 0.471
Waterverbruik van de ecoprogramma's per cyclus (liter) (EU 2017/1369): 43
Wasefficiëntie-index 40-60 ecoprogramma (EU 2017/1369): 1.031
Tijdsduur van de 40-60 ecowascyclus bij halve capaciteit (h:min) (EU 2017/1369): 2:40
Energieverbruik in 'uit'-stand (W) (EU 2017/1369): 0.5
Droogefficiëntieklasse van 40-60 ecoprogramma (EU 2017/1369): B
Centrifugeertoerental van 40-60 ecoprogramma bij nominale capaciteit (rpm) (EU 2017/1369): 1351
Akoestische geluidsemissieklasse (EU 2017/1369): B
Geluidsniveau ((dB)A) (EU 2017/1369): 74


Overig

Productnummer (PNC): 914 913 141
Buitenmaten hxbxd (mm): 847x596x602(max)
Installatie: vrijstaand
Kleur: wit
Woolmark: Woolmark Blue + Certified Ariel/Lenor
10 jaar garantie op motor: Ja

Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:AEG LR6KOLN 6000 serie ProSense® Wasmachine voorlader 8 kg
Garantievoorwaarden

Productinformatie
 Reviews
 Garantie
 Garantie voorwaarden

AEG
Voor het onnodig inschakelen van de service dienst kunnen helaas wel kosten in rekening gebracht worden. Hierdoor adviseren wij jou om voordat er een service wordt ingediend bij AEG contact op te nemen met onze klantenservice om zo na te gaan of dit wel of geen service geval betreft.
Bij AEG krijgt u standaard twee jaar fabrieksgarantie. Verder ontvangt u 5 jaar garantie mits u minimaal 4 inbouw apparaten besteld uit 4 verschillende inbouw categorieën zoals een koelkast, vriezer oven en magnetron.
Wilt u hiervoor in aanmerking komen, registreer dan uw nieuwe AEG-keukeninbouwapparaten dan op de website van AEG.
Vervolgens ontvangt u het 5-jaargarantiecertificaat per e-mail. Bewaar dit certificaat goed, want onze technicus vraagt ernaar bij een eventueel servicebezoek.


5 Jaar garantie op inbouwapparaten betekent:
- 5 jaar lang geen arbeidsloon
- 5 jaar lang geen materiaalkosten
- 5 jaar lang volledige zekerheid
- 5 jaar lang geen voorrijkosten.*


Voorwaarden 5 jaar garantie
- binnen 3 maanden na aankoop van de apparaten registreren via www.mijnapparaten.nl
- 4 of meer AEG-inbouwapparaten in één koop
- alle apparaten zijn op dezelfde dag aangeschaft
- alle apparaten zijn bij hetzelfde verkooppunt in Nederland gekocht
- alle apparaten zijn in Nederland geplaatst
- alle apparaten zijn in hetzelfde huishouden geïnstalleerd
- geldt niet voor accessoires en toebehoren


Zanussi
Voor het onnodig inschakelen van de service dienst kunnen helaas wel kosten in rekening gebracht worden. Hierdoor adviseren wij jou om voordat er een service wordt ingediend bij ZANUSSI contact op te nemen met onze klantenservice om zo na te gaan of dit wel of geen service geval betreft.
Bij ZANUSSI krijgt u standaard twee jaar fabrieksgarantie. Verder ontvangt u 5 jaar garantie mits u minimaal 4 inbouw apparaten besteld uit 4 verschillende inbouw categorieën zoals een koelkast, vriezer oven en magnetron.
Wilt u hiervoor in aanmerking komen, registreer dan uw nieuwe ZANUSSI-keukeninbouwapparaten dan op de website van ZANUSSI.
Vervolgens ontvangt u het 5-jaargarantiecertificaat per e-mail. Bewaar dit certificaat goed, want onze technicus vraagt ernaar bij een eventueel servicebezoek.


5 Jaar garantie op inbouwapparaten betekent:
- 5 jaar lang geen arbeidsloon
- 5 jaar lang geen materiaalkosten
- 5 jaar lang volledige zekerheid
- 5 jaar lang geen voorrijkosten.*


Voorwaarden 5 jaar garantie
- binnen 3 maanden na aankoop van de apparaten registreren via www.mijnapparaten.nl
- 4 of meer ZANUSSI-inbouwapparaten in één koop
- alle apparaten zijn op dezelfde dag aangeschaft
- alle apparaten zijn bij hetzelfde verkooppunt in Nederland gekocht
- alle apparaten zijn in Nederland geplaatst
- alle apparaten zijn in hetzelfde huishouden geïnstalleerd
- geldt niet voor accessoires en toebehoren

Bezorgservices

Onze bezorgdienst bestaat uit een standaard levering waarvoor geen kosten in rekening worden gebracht. Verder hebben we een extra service voor het omhoog tillen, op de gewenste plek in huis neerzetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten. Verder bieden we de mogelijkheid tot installatie van jouw product en hebben we een afhaalservice. We adviseren je om onderstaand alle bezorgvoorwaarden goed door te nemen alvorens je een keuze maakt.


Standaard bezorgservice

Onze standaard bezorgservice is kosteloos en wij leveren slecht tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning mits er een lift aanwezig is als je in een flat of appartementengebouw woonachtig bent, het apparaat wordt namelijk geen trappen omhoog getild. Tevens zal het oude apparaat mee retour worden genomen als deze van hetzelfde formaat is en vooraan de woning klaar staat waar ook het nieuwe apparaat geleverd zal worden.

 

De bezorging verloopt als volgt.

1.)    Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.

2.)    Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschickte afleverdag.

3.)    De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Je wordt dus goed voorafgaand de levering geïnformeerd hoelaat we zullen langskomen.

4.)    Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren tot een paar centimeter over de eerste drempel van de woning.

5.)    Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan. Het wordt niet meegenomen als het apparaat groter van formaat is dan de nieuw bestelde of het apparaat nog vol zit met water.


Topservice levering

Indien de wens is dat we het apparaat in de woning op zijn plek neerzetten, omhoog tillen of voor u uitpakken kun je gebruik maken van onze topservice levering. Voor deze service rekenen wij 10,00 extra kosten en kan worden aangevinkt tijdens het afrekenen. Voor deze 10,00 extra kosten kunnen wij het apparaat tot maximaal vier trappen voor je omhoog tillen, op de gewenste plaats in huis neerzetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal mee terugnemen en aansluiten afhankelijk van het product.

 

De bezorging verloopt als volgt.

1.)    Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.

2.)    Vervolgens kan er een keuze gemaakt worden van maandag tot en met zaterdag voor een geschickte afleverdag

3.)    De bezorging kan op de gekozen afleverdag tussen 08.00 'sochtends en 20.00 'savonds plaatsvinden. De avond voor levering ontvang je een mail + sms met een tijdvak van drie uur waarin wij langskomen met een verwacht aflevertijdstip. Je wordt dus goed voorafgaand de levering geïnformeerd hoelaat we zullen langskomen.

4.)    Op de dag van aflevering wordt u via de Track en trace code in de mail en SMS op de hoogte gehouden van de levering. De bezorger zal het apparaat proberen in dit toegezegde tijdvak te leveren volgens de topservice voorwaarden waarin het apparaat omhoog getild wordt, op de gewenste plek wordt gezet, uitgepakt en het verpakkingsmateriaal wordt mee retour genomne.

5.)    Oude apparaten worden mee teruggenomen als deze van hetzelfde formaat zijn en vooraan de woning klaarstaan of op de plek waar het nieuwe apparaat wordt afgeleverd zonder water erin.

 

Wat sluiten we aan?

1.) Wasmachines, met uitzondering van een trekschakelaar. Aansluitingen met een trekschakelaar dienen te gaan via het installatienetwerk.

2.) Eenvoudige aansluitingen van vrijstaand apparatuur zoals vriezers koelkasten etc.

 

Wat sluiten we niet aan?

1.) Inbouw apparatuur, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.

2.) Vrijstaande fornuizen, dit dient te gebeuren via het installatienetwerk.

3.) Wasmachines met een trekschakelaar aansluiting.

4.) Amerikaanse koelkasten, dit dient via het installatienetwerk te gebeuren.

 

Wat tillen we geen trappen omhoog?

1.) Amerikaanse koelkasten, deze worden uitsluitend op zijn plek neergezet (zonder trap) en uitgepakt. Wel bieden we de mogelijkheid dit omhoog te laten tillen via het verhuisbedrijf, dit is op aanvraag.


Installatie service

Onze installatieservice wordt uitgevoerd door onze eigen ervaren vakmannen of een externe installatieservice waar wij al meerdere jaren nauw mee samenwerken. Voor de installatieservice worden 109,00 incl BTW extra kosten in rekening gebracht voor de montage van het apparaat zonder aanvullende werkzaamheden. Bij een tweede apparaat krijg je korting, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Je kunt dit aanvinken tijdens het afrekenen. De installatie wordt uitgevoerd door één persoon en het apparaat kan dus geen trappen omhoog getild worden. Indien je dit alsnog omhoog getild wenst te krijgen moet dit voorafgaand de levering worden aangegeven bij onze klantenservice zodat we kunnen kijken hoe dit alsnog mogelijk gemaakt kan worden.

 

De bezorging verloopt als volgt.

1.)    Nadat de bestelling is geplaatst wordt er telefonisch of per mail contact met je gezocht voor een aflevermoment, controleer dus goed de mail box en/of de telefoon.

2.)    Je kunt vervolgens een aflever dag kiezen die van maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 20.00 kan gaan plaatsvinden.

3.)    Voorafgaand de levering wordt je geïnformeerd hoelaat wij ongeveer zullen langskomen.

4.)    De monteur neemt het apparaat mee de woning in en zal deze voor je installeren, echter kan de monteur het apparaat niet een trap omhoog tillen.

5.)    Oude apparaten worden mee retour genomen als deze van hetzelfde formaat zijn.

6.)    Voor aanvullende werkzaamheden worden extra kosten in rekening gebracht, houdt hier dus rekening mee.

  • Draairichting van uw deur veranderen = 29,00 incl BTW extra.
  • Tussenstuk plaatsen = 29,00 incl BTW extra.
  • Apparaat omhoog getild krijgen = kosten zijn per situatie verschillend, telefonisch overleg.
  • Een extra apparaat = kosten verschillen, telefonisch overleg mogelijk. (goedkoper dan 109,00 incl BTW)

Afhaalservice

Mocht om wat voor reden dan ook een afhaling wenselijk zijn kan dit bij ons magazijn in Amersfoort, vaak dezelfde nog nog! Als wij niet hoeven te leveren krijg je een korting van 35,00 incl BTW op het apparaat als dit wordt afgehaald.

 

De afhaling verloopt als volgt.

1.)    Je besteld het product via onze website of vraagt een offerte aan en kiest tijdens het bestellen voor afhaling.

2.)    Vervolgens wordt je gebeld of per email benaderd wanneer je het product wenst af te halen, als dit voorradig is kan dit dezelfde dag nog.

3.)    Je kunt tijdens het bestellen of bij afhaling betalen.

4.)    De afhaling vind plaats in ons magazijn in Amersfoort bij Pot verhuizingen op de databankweg 18 in Amersfoort.


Algemene bezorgvoorwaarden

Bij al onze vormen van levering gelden de volgende algemene bezorgvoorwaarden.

 

Aanwezigheid

Je dient aanwezig te zijn tijdens de levering, anders kunnen er kosten in rekening gebracht worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Om die reden willen we verzoeken uiterlijk 24 uur voorafgaand de levering dit te melden mocht je niet aanwezig kunnen zijn.

 

Oude apparaat

Een oud apparaat kan ten alle tijden worden meegegeven indien deze van hetzelfde formaat is. Verder dient het apparaat afgekoppeld te zijn, mag er geen water in zitten en bij een standaard levering dient deze vooraan de woning klaar te staan. Bij een topservice levering kunnen wij deze van boven naar beneden tillen.

 

Schade

Schade dient binnen uiterlijk 24 uur na ontvangst bij ons gemeld te worden en het liefst bij levering, je tekent namelijk voor schadeloos ontvangst.

 

Lift of trap levering

Indien wij het apparaat moeten vervoeren via een lift of de trap ben je er zelf verantwoordelijk voor om voorafgaand de levering te controleren of het apparaat in de lift of trappengang past. Indien hierdoor de levering niet uitgevoerd kan worden en we nogmaals langs dienen te komen kunnen hiervoor extra bezorg kosten in rekening gebracht worden.

 

Betaling

Betaling kan tijdens het bestellen of je kunt bij de bezorger betalen, echter worden wel administratiekosten in rekening gebracht door onze bezorgdienst die wij helaas moeten doorbelasten. Tijdens het afrekenen kun je voor deze optie kiezen.

Algemene voorwaarden

 
Gratis levering

Alle producten worden gratis via de standaard bezorgservice bij je thuis geleverd.

 
Professionele klantenservice

Neem contact op met onze klantenservice voor specialistische service.

 
14 dagen retour

Na aanschaf van jouw product kan dit tot 14 dagen geretourneerd worden.

 
installatie en montage

Montage wordt uitgevoerd door ervaren monteurs.

Search engine powered by ElasticSuite